JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle

JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle

6,8
15 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.03.2013
Europa:
25.04.2014
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
29.03.2013
Europa:
25.04.2014

Recenzja redakcji

Recenzja gry: JoJo’s Bizzare Adventure: All Star Battle
6.5
Recenzja gry: JoJo’s Bizzare Adventure: All Star Battle
Pokaż kolejne recenzje

JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle - opis gry

JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle to bijatyka wyprodukowana przez studio CyberConnect2 i wydana przez Bandai Namco. Projekt powstał na PlayStation 3 z okazji 25. urodzin mangi o tym samym tytule autorstwa Hirohiko Arakiego.

All Star Battle ma generalnie charakter kompilacyjny, co sprawia, że w grze pojawiają się postacie ze wszystkich ośmiu części mangi. W kwestii rozgrywki jest to dość niestandardowa bijatyka, w której ważniejsze od rywalizacji jest cieszenie oka (i ucha) fan-serwisem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas pojedynku formę postaci opisuje kilka wskaźników. Stamina to energia - gdy się skończy, przegrywamy. Guard Guage informuje, ile jeszcze możemy blokować - każdy blok doprowadza do tego, że pasek się kurczy, a jeśli zejdzie do zera, tracimy możliwość bronienia się przed atakami rywala. Trzeci jest Heart Heat Gauge, dzięki któremu mamy możliwość odpalenia jakiejś specjalnej (i widowiskowej) techniki. Na pojedynki rzutują również różne elementy plansz, tzw. Stage Gimmicks, oraz Rush Mode, czyli klincz - dochodzi do niego, gdy dwie postacie odpalą atak typu Rush i znajdą się w zwarciu; o tym, kto okaże się lepszy w takim przypadku, decyduje minigra wymagająca wklepywania odpowiednich klawiszy.

W grze dostępne są trzy główne warianty rozgrywki. Story Mode to tryb fabularny, w którym przerabiane są historie inspirowane wydarzeniami z mangi. Rolę narratora odgrywa tu japoński aktor Toru Okawa. Za wygrywanie poszczególnych scenariuszy gracz nagradzany jest złotem, za które może kupować przedmioty wpływające na przebieg walk. Co więcej, po zrealizowaniu odpowiednich wytycznych dostępni stają także antagoniści pozwalający śledzić wydarzenia z innej perspektywy. Łącznie do gry wrzucono 32 postacie plus to, co oferuje dlc (czyli ponad 40).

Następny w kolejce jest Campaign Mode - sieciowy tryb robiący użytek z rozwiązań charakterystycznych dla gier f2p. W “kampanii” toczymy walki z Vision, rywalami kontrolowanymi przez innych graczy, lub z Bossami, przeciwnikami, którymi walczy konsola. Chodzi tu z grubsza o to, by zdobywać medale odblokowujące nowe stroje, kwestie, pozy itd. Całością zarządza Energia, której ilość spada wraz z podjęciem przez nas jakiejś czynności, np. wejściem do walki. Gdy zleci do zera, musimy pewien czas odczekać, by móc spróbować ponownie. Energia regeneruje się również po losowych eventach lub można ją sobie wykupić za prawdziwe pieniądze.

Z myślą o potyczkach wieloosobowych przygotowano oczywiście Versus Mode, gdzie można rywalizować na dwa sposoby - wykorzystując zdobyte do customizowania postaci rzeczy lub nie wykorzystując ich wcale.

Na marginesie powyższego dostępna jest również galeria zawierająca m.in. ilustracje, trójwymiarowe modele postaci i ciekawostki o nich, Practice Mode oraz ustawienia (Options Mode).

Wideo - JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper