SKLEP
Przygody Tintina (X360)

Przygody Tintina (X360)

Przygody Tintina
  • Producent: Ubisoft
  • Wydawca: Ubisoft
  • Polski dystrybutor: Ubisoft
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 21.10.2011
  • Europa: 21.10.2011
  • Polska: 20.10.2011
  • Gatunek: Platformowa, Kinect
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Tak
  • od lat 12
  • przemoc

Ocena społeczności

6.94 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Przygody TinTina to platformówka 2.5D na licencji filmu Stevena Spielberga, wyprodukowana przez Ubisoft Montpellier i wydana przez Ubisoft w październiku 2011 roku na PlayStation 3, Xboksy 360, Nintendo Wii oraz komputery osobiste. Dostępna jest również wersja gry na 3DS-a.

Historia, jaką opowiada gra, pokrywa się z fabułą filmu zrealizowanego na podstawie klasycznego komiksu belgijskiego pisarza - artysty Hergé, wydrukowanego w ponad dwustu milionach egzemplarzy, przetłumaczonego na pięćdziesiąt języków. Nic nie jest w stanie powstrzymać śmiałego reportera śledczego TinTina, młodego bohatera ponadczasowego komiksu, przed rozwiązaniem tajemnic świata. W pierwszym z trzech planowanych filmów (oraz grach) ten nieustraszony reporter, jego niesforny, ale oddany pies Snowy oraz skłonny do bijatyk kapitan Haddock wyruszają, aby odnaleźć od dawna zaginiony statek, który kryje tajemnicę starożytnego skarbu, a także klucz do odwiecznej klątwy.

Przygody TinTina to platformówka utrzymana w scenerii 2D, chociaż niektóre jej elementy zrealizowane są w trójwymiarze. Tytuł posiada także wstawki typowe dla gier przygodowych, w związku z czym gracz ma niekiedy możliwość sprawdzenia TinTina w pełnym 3D. Mały, sympatyczny, aczkolwiek nieco wścibski dziennikarz, w animacjach trójwymiarowych ma bardzo ubogi wachlarz ruchów - możemy jedynie uciekać i skakać. Za to w scenerii platformowej postać nabiera dodatkowych umiejętności. Protagonista potrafi wdrapywać się po ścianach, korzystać z tuneli, pływać, rzucać przedmiotami i się bić, a nawet kontrować ataki złoczyńców. Rzucać przedmiotami można tylko w określonych punktach, z góry wytypowanych przez grę i tylko określonymi rzeczami. W grze znalazły się także poziomy przeznaczone wyłącznie do kooperacji - przechodząc je, gracz może przełączać się pomiędzy postaciami o odmiennych umiejętnościach. Produkcja Ubisoft Montpellier wykorzystuje również kontrolery ruchowe Kinect (X360) oraz PS Move (PS3).

Pod względem graficznym gra prezentuje się bardzo schludnie, a na uwagę zasługują szczególnie modele postaci oraz desing lokacji. Głosów bohaterom użyczyli akotrzy z filmu, Przygody TinTina zostały ponadto opatrzone polskimi napisami.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme