Saint Seiya – Sanctuary Battle

Saint Seiya – Sanctuary Battle

6,2
16 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
23.11.2011
Europa:
16.03.2012
Polska:
16.03.2012
Producent:
Namco Bandai
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
23.11.2011
Europa:
16.03.2012
Polska:
16.03.2012

Saint Seiya – Sanctuary Battle - opis gry

Saint Seiya Sanctuary Battle to chodzona bijatyka wyprodukowana przez studio Dimps Corporation i wydana w roku 2012 na PlayStation 3 przez Namco Bandai Games. Gra bazuje na uniwersum Rycerzy Zodakiu, kultowym serialu anime wyświetlanym w połowie lat 90-tych również w polskich telewizjach.

Historia skupia się na pierwszym sezonie, a konkretnie tytułowej sadze Sanktuarium. Saori, reinkarnacja Ateny, zostaje ugodzona złotą strzałą. Chroniący ją Rycerze z Brązu (Seiya, Hyoga, Shiryu, Shun i Ikki), mają 12 godzin na przedarcie się przez 12 świątyń, pokonanie Złotych Rycerzy i dotarcie do papieża (który notabene jest naszym wrogiem), gdyż tylko on może uratować konającą "niewiastę". Na pochwałę zasługuje dodanie kilku alternatywnych historii, które choć nie są długie zgrabnie uzupełniają się z głównym wątkiem.

Mozna powiedzieć, że gra nmiksuje patenty znane z takich gier jak Dynasty Warriors i Bayonetta. Z tą drugą grę łączy system uników (jeśli w odpowiednim momencie uciekniemy przed atakiem wroga, czas zwalnia, a my możemy zadać im większe obrażenia), z tą pierwszą podobna mechanika rozgrywki. Przedzierając się przez kolejne poziomy eliminujemy całe armie wrogów, korzystając z prostych combosów, dopałek chwilowo poprawiających nasze zdolności bitewne (znajdywanych na planszy) i ataków specjalnych (wykorzystujemy do tego energię cosmo). Każdy z pięciu Rycerzy dysponuje własnym wachlarzem ciosów: jeden potrafi zamrażać wrogów, inny korzysta z "niebiańskich łańcuchów", a jeszcze inny ciska we wrogów meteorytami. W grze nie zabrakło też elementów RPG: postacie zdobywają kolejne levele, a za zgromadzone punkty, możemy zwiększyć statystyki postaci (HP, Cosmo, Atak itp.), udoskonalić specjale czy zakupić dodatkowe zdolności.

Oprawa została wzbogacona cel-shadingiem, nadając grze komiksowego charakteru.Niestety, rozgrywka szybko staje sie monotonna a schemat poziom chodzony, cut-scenki, boss, poziom chodzony, cut-scenki, boss towarzyszy nam do samego końca.  Oprócz głównego trybu gry możemy również wziąć udział w swego rodzaju misjach. Do zbadania czeka ponad 40 poziomów, które ukończymy zarówno sami, jak i w tag-teamach (SI lub konsolowy gracz). Jest to o tyle ciekawe, że tutaj do naszej dyspozycji oddano nie tylko główną piątkę herosów, ale i srebrnych oraz złotych rycerzy (trzeba ich wpierw odblokować). Nie można też zapomnieć o Survivalu (sieczka z napierającą hordą), trybie God Mode (dla hardkorowców), czy galerii, w której do okrycia czekają między innymi cut-scenki, modele występujących w grze bohaterów oraz efektowne animacje ciosów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Saint Seiya – Sanctuary Battle

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper