The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

Ocena wg platformy:

3DS 8.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Grezzo Co.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Otwarty świat
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
16.06.2011
Europa:
17.06.2011
Polska:
17.06.2011
Producent:
Grezzo Co.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Otwarty świat
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
16.06.2011
Europa:
17.06.2011
Polska:
17.06.2011

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D - opis gry

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D to gra przygodowa wyprodukowana przez studio Nintendo EAD oraz Grezzo, a następnie wydana przez firmę Nintendo w czerwcu 2011 roku na konsolę 3DS. Ocarina of Time 3D to remake jednej z najwyżej ocenianych gier wideo w historii, która ukazała się w 1998 roku na Nintendo 64.

W prapoczątkach istnienia, trzy Boginie: Din, Nayru oraz Farore stworzyły świat oraz zaludniły go stworzeniami. Potem opuściły go, wracając do boskich krain. Pozostawiły po sobie jednak potężny artefakt-drogowskaz - TriForce (charakterystyczny dla serii Zelda „potrójny trójkąt”). Artefakt ten siły dobra, zwykle w grach z tego cyklu prezentowane przez prawowitego króla i tytułową księżniczkę Zeldę, zamierzają chronić przed zakusami sił złych. Antagonistą jest tutaj przywódca pustynnych ludzi, a nazywa się Ganondorf. Obdarzona zdolnością proroctwa księżniczka Zelda przewiduje, że wkrótce złu przeciwstawi się chłopiec z Lasu Kokiri o imieniu Link, w którego wciela się gracz. Ocarina of Time 3D jest bardzo wiernym remake’iem. Oznacza to bardzo ciekawe zadania główne, tony questów pobocznych i sekretów, a także przedstawienie wielu kultowych przedmiotów, które w późniejszych częściach Zeldy także pełniły kluczową rolę - bumerang, miecz, linka z hakiem, bomby, różnego rodzaju wdzianka czy buty.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka pozostała wierna oryginałowi, choć ze względu na fakt, iż gra powstała na znacznie mocniejszej platformie niż wcześniej, gameplay został wzbogacony o nowe elementy. Po pierwsze, sterowanie za pomocą wychylania konsoli na boki. Sprawdza się to w przypadku kilku broni czy widoku FPP, jednak jest całkowicie opcjonalne. Grając w trybie 3D można przez to zgubić efekt głębi, chociaż jeśli gracz unosi samą konsolę w wybraną stronę, to może to być użyteczne nawet z włączonym trójwymiarem. Drugą sprawą jest oczywiście interfejs. Teraz wszystkie użyteczne opcje znajdują się na dolnym ekranie konsoli, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Oprócz tego wyeliminowano też kilka bugów obecnych w wersji na Nintendo 64. W sferze rozgrywki produkcja Nintendo dzieli się na trzy podstawowe segmenty: eksplorację, walkę oraz zbieractwo. Początkowo mamy dostęp do niewielkiej liczby lokacji, jednak wraz z rozwojem fabuły zyskujemy nowe umiejętności i gadżety, dzięki którym Link jest w stanie dostać się w niedostępne wcześniej miejsca.

 

Oprawa graficzna The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D prezentuje się co najmniej dobrze - dużo lepsze tekstury, po stokroć ładniejsze modele postaci animacja, a do tego bardziej bogate w detale otoczenie wyglądają znacznie lepiej niż w leciwym klasyku z N64. Efekt 3D został zaprojektowany w sposób miły dla oka, z kolei przygrywające w tle utwory zostały nieco odświeżone.

Wideo - The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper