Whiplash

Whiplash

6,5
8 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.5
XBOX 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Crystal Dynamics
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
18.11.2003
Europa:
11.02.2004
Producent:
Crystal Dynamics
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Premiery
Świat:
18.11.2003
Europa:
11.02.2004

Whiplash - opis gry

Whiplash to gra action-adventure wyprodukowana przez Crystal Dynamics i wydana przez Eidos Interactive na PlayStation 2 oraz Xboxa. Gracz przejmuje tu kontrolę nad zwierzętami próbującymi uciec z laboratorium, w którym były poddawane eksperymentom. Tematyka gry wywołała w momencie premiery pewne kontrowersje.

W Whiplash przejmujemy kontrolę nad dwoma nieszczęśnikami, łasicą Spanxem i królikiem Redmondem, którzy próbują uciec z kompleksu korporacji Genron, gdzie byli poddawani okrutnym eksperymentom. Jest tylko jeden szkopuł - są skuci łańcuchem, dlatego muszą z sobą ściśle współpracować.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Głównym celem jest ucieczka z Genronu, jednak nasi podopieczni będą wykonywać także inne czynności - ratować pozostałe zwierzęta, które mogą się w jakiś sposób odwdzięczyć, lub niszcząc własność korporacji, aby spowodować jej straty. Jeśli rozpirzymy sprzęt o wartości przekraczającej sześć milionów dolarów, będziemy mogli odblokować dodatkową zawartość. Podczas rozgrywki kierujemy poczynaniami Spanxa, a Redmond odgrywa rolę broni lub narzędzia przydatnego przy pokonywaniu niektórych przeszkód. Może ułatwić wspinaczkę, zostać wrzucony do maszyny, by ją zepsuć, dać się zamrozić albo posłużyć jako przynęta. W wyniku eksperymentów stał się niezniszczalny, więc może sobie na wiele pozwolić. Za pokonywanie ‘oponentów’ (czyt. ludzi) nasi podopieczni otrzymują w nagrodę różne przekąski rozwijające ich możliwości. W przypadku Spanxa mogą zwiększyć ilość energii, a u Redmonda - złość.

 

Muzykę do Whiplash skomponował Kurt Harland z Information Society. Ścieżka dźwiękowa korzysta tu z ciekawego, interaktywnego patentu - jej tempo zależne jest bowiem od szybkości z jaką wciskamy przyciski na padzie. Ale to nie wszystko. Muzyka rozkręca się też po zniszczeniu jakiegoś obiektu lub po pokonaniu przeciwnika.

Wideo - Whiplash

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper