Metal Arms: Glitch in the System

Metal Arms: Glitch in the System

5,3
7 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 4.6
XBOX 6.7
GC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Swingin' Ape Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
18.11.2003
Europa:
05.12.2003
Producent:
Swingin' Ape Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
18.11.2003
Europa:
05.12.2003

Metal Arms: Glitch in the System - opis gry

Metal Arms: Glitch in the System to strzelanina tpp wyprodukowana przez ekipę Swingin’ Ape Studios i wydana przez Sierra Entertainment. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 2, GameCube oraz Xbox.

Fabuła - Metal Arms: Glitch

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry toczy się na planecie zwanej Żelazną Gwiazdą. Została ona stworzona przez legendarną rasę tzw. Morbotów, które do tego celu użyły z odpadów i kosmicznych śmieci. Obecnie planetę zamieszkują droidy, których życie pragnie poprawić niejaki Dr. Exavolt. Niestety, eksperyment się nie udaje. W jego wyniku powstaje zamiast tego robot generał Corrosive, który tworzy własną ramię i jak tyran rządzi Żelazną Gwiazdą. Nielicznym niedobitkom udaje się stworzyć ruch oporu - my wcielamy się tutaj w jednego z jego żołnierzy, robota Glitcha.

Rozgrywka - Metal Arms: Glitch

Metal Arms to dość standardowa strzelanina tpp osadzona w klimatach science-fiction. Na przejście czeka tu ponad czterdzieści misji. Poziomy są wprawdzie bardzo liniowe, lecz twórcy umożliwi nam ich przechodzenie na różne sposoby. Nasz podopieczny, Glitch, posiada do dyspozycji siedemnaście mniej lub bardziej wymyślnych pukawek. Wymienić tu można między innymi karabin maszynowy, miotacz płomieni czy granaty. Glitch potrafi też hackować swoich przeciwników, co pozwala mu przejmować nad nimi kontrolę, oraz używać pojazdów gdy jakieś się napatoczą.

Poza głównym wątkiem fabularny jest też multiplayer. Na GameCube’ie i Xboxie grać mogą cztery osoby, natomiast na PS2 tylko dwie. Na sprzęcie Sony dostępna jest jednak niedostępna gdzie indziej mapa. Multi oferuje w sumie siedem wariantów zabawy. Są to Bot Brawl (tradycyjny deathmatch), Team Hot Brawl (team deathmatch), Possession Melee (rywali atakować można tylko po ich zhackowaniu), King of the Hill (celem jest zdobycie kontroli nad konkretnym miejscem), Moving Hill (to samo, ale miejsce się zmienia), Tag (po zabiciu kogoś staje się on “tym”; wygrywa ten, u kogo ten stan będzie występował najrzadziej) oraz Reverse Tag (po zabiciu kogoś zostajemy ‘otagowani’, rzecz polega na tym, by utrzymać ten status jak najdłużej).

Wideo - Metal Arms: Glitch in the System

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper