Thief: Deadly Shadows

Thief: Deadly Shadows

8,1
56 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.1
XBOX 8.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ion Storm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
25.05.2004
Europa:
11.06.2004
Polska:
07.07.2004
Producent:
Ion Storm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Skradanka
Śr. czas:
30 godzin
Premiery
Świat:
25.05.2004
Europa:
11.06.2004
Polska:
07.07.2004

Thief: Deadly Shadows - opis gry

Thief: Deadly Shadows to skradanka wyprodukowana przez Ion Storm. Deadly Shadows to trzecia odsłona kultowej serii Thief, jej konsolowa wersja ukazała sięna Xboxie i PC. Gracz, tak jak w poprzednich częściach, wcielał się w postać złodzieja Garreta, a miejscem akcji była fantastyczna kraina stanowiąca połączenie późnego średniowiecza i epoki wiktoriańskiej.

W Deadly Shadows główny bohater, Garret, próbuje dowiedzieć się czegoś więcej o przepowiedni mówiącej o nadejściu ciemnych wieków. Podobnie jak wybitni poprzednicy, w trzeciej części serii Thief akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. W trakcie rozgrywki skradamy się, używamy rozmaitych wymyślnych gadżetów i wypełniamy stawiane przez grę wytyczne. Główny bohater jest złodziejem, więc okradanie ludzi i domów stanowi trzon gameplayu (przed włamaniem się lub otworzeniem zamka bierzemy nawet udział w minigrze).

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Nacisk na skradanie jest tutaj naprawdę spory. Garret musi poruszać się po zakamarkach, by nie zwrócić uwagi strażników. Aby nie wpaść na gorącym uczynku, jesteśmy zmuszeni przeanalizować, ile hałasu narobi nasz kolejny ruch. Struktura gry jest dość otwarta, oferując swobodę w kwestii wyboru środków i drogi do wypełnienia danej misji. W tych poczynaniach niezbędnym narzędziem jest mapa, która jednak nie przedstawia naszej dokładnej lokalizacji - sami musimy ją wydedukować zważając na elementy otoczenia.

 

Po każdej misji możemy pochodzić po mieście, w którym toczy się akcja. Jest ono podzielone na strefy - przejście pomiędzy nimi wiąże się z loadingiem. Wraz z naszymi postępami otwiera się dostęp do większej ilości lokacji. Miasto zamieszkują oczywiście NPC, ale przeważnie nie mają oni pojęcia o fachu Garreta. Ukradzione przedmioty możemy sprzedawać na czarnym rynku, a za zdobytą kasę kupować nowy ekwipunek. Garret nie potrafi w Deadly Shadows pływać, ale posiada za to specjalne rękawice, które ułatwiają wspinanie.

 

Oprócz misji fabularnych pojawiają się też poboczne zadania, które wpływają na reputację.

Wideo - Thief: Deadly Shadows

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper