Metal Gear Solid: Snake Eater 3D

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D

8,4
23 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
HexaDrive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
16 godzin
Premiery
Świat:
21.02.2012
Europa:
08.03.2012
Polska:
08.03.2012
Producent:
HexaDrive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Skradanka
Śr. czas:
16 godzin
Premiery
Świat:
21.02.2012
Europa:
08.03.2012
Polska:
08.03.2012

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D - opis gry

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D to remake MGS 3 z 2004 roku, dedykowany konsoli 3DS. Projekt powstał na początku jako techniczne demo, prezentujące możliwości nowej konsoli Nintendo, jednak po gorącym przyjęciu dema, Konami dało zielone światło na realizację remake’u klasyka z PlayStation 2. Za produkcją ponownie stanęło Kojima Productions na czele z ojcem oryginału, Hideo Kojimą.

Akcja Snake Eater przenosi nas do 1964 roku, w okres Zimnej Wojny. Młody agent FOX, Naked Snake, zostaje wysłany do radzieckiej dżungli z misją przechwycenia genialnego naukowca, Nikolaia Sokolova. Kiedy wydaje się, że zadanie Snake’a zakończy się sukcesem, akcję przerywa The Boss, mentorka Snake’a, która zdradza Stany Zjednoczone, przechodząc na stronę ZSRR. Młody żołnierz uchodzi jednak z życiem i wraca do kraju, a już tydzień później ponownie wyrusza do radzieckich lasów z misją Snake Eater, która polega na wyeliminowaniu zdrajcy, zneutralizowaniu Shagohoda (maszyny stworzonej przez Sokolova) oraz pozbyciu się Volgina, na stronę którego przeszła The Boss. W przypadku klęski Snake’a, świat może czekać nawet III wojna światowa.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater  na PS2 był rasową skradanką, a dzięki przesiadce na zupełnie nową platformę, udało się znacznie usprawnić mechanikę gry. Twórcy przenieśli sterowanie z MGS: Peace Walker, dzięki czemu można strzelać z widokiem znad ramienia, jak również poruszać się w kuckach. CQC, czyli technika walki w zwarciu, jaką stosuje Snake, jest znacznie łatwiejsza do wykonania, a o tym, co chcemy zrobić z pochwyconym przeciwnikiem, decydujemy, wybierając jedną spośród kilku pojawiających się na ekraniku ikonek. Aby przeżyć w niegościnnej dżungli należy się pożywiać oraz pozostawać w ukryciu. System kamuflaży oraz zdobyty pokarm wyświetlają się teraz na dolnym ekranie konsolki, dzięki czemu nie trzeba pauzować gry i brodzić w zakręconych menusach znanych z oryginału. Rozbudowano również system rang, jakie otrzymujemy po zakończeniu gry, będących czymś na wzór trofeów/osiągnięć ze stacjonarnych konsol.

Mimo że na 3DS-a wydano już ładniejsze gry, Snake Eater 3D prezentuje się bardzo dobrze, a efekt 3D potęguje i tak już pozytywne wrażenia. Muzyka to tradycyjnie dla tej serii najwyższa półka, a wszystkie zawarte w grze kompozycje w niezmienionej formie przeniesiono z ośmioletniego oryginału.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Metal Gear Solid: Snake Eater 3D

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper