Super Bust-A-Move 2

Super Bust-A-Move 2

6,7
15 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Taito Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.09.2002
Europa:
20.09.2002
Producent:
Taito Corporation
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.09.2002
Europa:
20.09.2002

Super Bust-A-Move 2 - opis gry

Super Bust-A-Move 2 to gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana przez Taito i wydana w Europie przez Ubisoft na PlayStation 2.  Była to kolejna odsłona dość popularnej serii, która przy tej okazji zaoferowała kilka nowych funkcji odświeżających formułę, m.in. edytor poziomów.

Zasady rozgrywki nie uległy zmianie względem poprzednich odsłon serii. Do wyboru mamy łącznie kilkanaście sympatycznych postaci (część należy odblokować), które operują tzw. pointerem. Zadanie polega na tym, by oczyścić poziom z kolorowych kulek znajdujących się u góry ekranu, a środkiem do tego niezbędnym jest wspomniane urządzenie. Pointer wystrzeliwuje kulki o losowo generowanym kolorze, a my musimy sprawić, by połączyły się co najmniej trzy tego samego rodzaju.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywkę urozmaicają kulki posiadające różne właściwości, np. działające na zasadzie bomby lub zmieniające kolor w zależności od otoczenia. Głównym trybem gry jest Story Mode, który przedstawia prosta historyjkę o postaciach próbujących dostać się na szczyt pewnej wieży. Całości towarzyszą cut-scenki oraz voice-acting, choć nie najwyższych lotów. Oprócz fabuły zabawę urozmaicają również inne atrakcje rzutujące na gameplay, jak levele typu Long Puzzle, w których rozchodzi się o to, by likwidować wysyp kulek aż do czasu, gdy zapełni się stosowny wskaźnik.

 

Abstrahując od Story Mode, do wyboru są jeszcze inne warianty zabawy, a konkretnie - Duel Mode, w którym możemy zetrzeć się ze znajomym lub konsolą w niezobowiązującym pojedynku, lub wspomniany na wstępie edytor, w momencie premiery gry novum dla serii Taito. Edytor pozwala stworzyć własne wyzwania, jeśli te oferowane przez twórców nam się znudzą, a następnie zapisać je na kartę pamięci i dzielić się nimi z innymi graczami.

Wideo - Super Bust-A-Move 2

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper