Yoshi's Island DS

Yoshi's Island DS

8,0
20 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Artoon / Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
13.11.2006
Europa:
01.12.2006
Producent:
Artoon / Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
13.11.2006
Europa:
01.12.2006

Yoshi's Island DS - opis gry

Yoshi’s Island DS to to dwuwymiarowa platformówka wyprodukowana przez japońskie studio Artoon i wydana przez Nintendo na NDS-a w 2006 roku. Gra była kontynuacją SNES-owego Super Mario World 2: Yoshi's Island.

Podobnie jak w kultowym oryginale ze SNES-a, wcielamy się tutaj w Yoshiego, który wraz z małym Mario i innymi usiłuje uratować dzieci porwane przez Kameka. Bohaterowie próbują się przebić tytułową wyspę i dotrzeć do zamku antagonisty, gdzie czeka na nich ostateczne starcie. Rozgrywka nie uległa zasadniczym zmianom względem pierwowzoru, choć doszły też nowe elementy.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Jako Yoshi (lub jego różnokolorowi pobratymcy) możemy standardowo skakać, utrzymywać się w powietrzu dzięki machaniu łapkom, uderzać o ziemię, a także połykać przeciwników, co pozwala znosić jajka, którymi da się następnie rzucać (można dzięki temu przełączać przyciski znajdujące się w oddali). Poza tym na niektórych poziomach mały dinozaur może się też zmienić w jakiś pojazd, dzięki czemu jest w stanie dostać się w normalnie niedostępne miejsca. Tak jak na SNES-ie, Yoshi nie ma żadnego paska energii. Jego celem jest po prostu nie dopuścić do porwania postaci, którą wozi na grzbiecie.

 

Nowością względem oryginału jest obecność różnych postaci towarzyszących Yoshiemu. W zależności od tego, kto zagości na grzbiecie dinozaura jego umiejętności ulegają zmianie. Przy małym Mario możemy ciskać rykoszetującymi jajkami, Peach umożliwia latanie w niektórych miejscach, Donkey Kong potrafi chwytać się lian, Wario używa magnesu przyciągającego metalowe obiekty, a Bowser pluje ognistymi kulami (mając go na plecach Yoshi nie może jednak używać jajek).

 

Co warto dodać, gra nie robi specjalnego użytku z funkcji konsoli. Oba ekrany przedstawiają akcję, co zwiększa pole widzenia. Touchscreena można użyć tylko w menusach i przy minigrach.

Wideo - Yoshi's Island DS

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper