Ninja Gaiden Sigma

Ninja Gaiden Sigma

8,2
75 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona,   Slasher
Śr. czas:
16.5 godzin
Premiery
Świat:
14.06.2007
Europa:
06.07.2007
Polska:
13.11.2007
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona,   Slasher
Śr. czas:
16.5 godzin
Premiery
Świat:
14.06.2007
Europa:
06.07.2007
Polska:
13.11.2007

Ninja Gaiden Sigma - opis gry

Ninja Gaiden Sigma jest grą akcji (slasherem) wyprodukowaną przez japońskie studio Team Ninja i wydaną przez Eidos Interactive w lipcu 2007 roku na konsolę PlayStation 3. Sigma jest ulepszoną i przystosowaną do nowej konsoli wersją , które w 2004 roku ukazało się na pierwszego Xboksa.

Fabuła w produkcji japońskiego dewelopera jest tylko pretekstem do rozpoczęcia przez Ryu Hayabusę kilkunastogodzinnej podróży. Najważniejszym aspektem Ninja Gaiden Sigma jest system walki. Wieloletnie doświadczenie Team Ninja przy produkcji gier z serii Dead or Alive nie poszło na marne, gdyż system w Sigma jest bardzo rozbudowany. Rzuty, kilkadziesiąt ciosów, combosy, countery, zbicia, juggle - jest tu praktycznie wszystko, czego można zapragnąć, dodatkowo gracz może wykorzystywać ściany (odbijanie się, salta) do walki. Warte podkreślenia jest to, że przy takim rozbudowaniu, sterowanie jest intuicyjne i proste do opanowania. W grze nie zabrakło także magii, ton wszelakiej broni oraz elementów charakterystycznych dla tytułów z gatunku RPG.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najważniejsza w całej grze jest oczywiście walka, jednak to nie jedyny element rozgrywki. Występują tu co prawda proste zagadki, ale sprowadzają się przeważnie do prostego schematu, więc nie są zbytnio wyszukane. Deweloper zamieścił także elementy zręcznościowe, przypominające momentami to, co oglądaliśmy w grach z serii Prince of Persia. Gracz ma też możliwość upgrade'owania broni, dzięki czemu Ryu poznaje nowe ciosy i combosy, bardzo przydatne w dalszych fragmentach. Wszystkiego dokonuje się w specjalnych sklepach rozmieszczonych na poziomach, tutaj też można podciągnąć sobie stan zdrowia, kupić nowe czary, czy też amunicję do broni. W wersji Sigma pojawił się tryb Mission Mode, w którym zadaniem gracza jest zwyciężyć w kolejnych starciach na małych arenach.

Ninja Gaiden ukazało się na pierwszą konsolę Microsoftu w 2004 roku, a Sigma jest jej ulepszoną wersją. W związku z tym graficznych fajerwerków tutaj nie uświadczymy, choć ząb czasu nie nadgryzł produkcji Team Ninja tak, jak mogłoby się wydawać. Mimo tego, że gra pojawiła się na PlayStation 3, to nie posiada zestawu trofeów.

Wideo - Ninja Gaiden Sigma

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper