SKLEP
Battlefield: Bad Company 2
26373V

Battlefield: Bad Company 2

Battlefield: Bad Company 2
  • Premiery
  • Świat: 02.03.2010
  • Europa: 02.03.2010
  • Polska: 05.03.2010
  • Gatunek: Strzelanina FPP
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 16
  • wulgarny język
  • online
  • przemoc

Battlefield: Bad Company 2 jest pierwszoosobową strzelaniną stworzoną przez szwedzkie studio DICE i wydaną przez Electronic Arts w marcu 2010 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360 oraz PC. „Dwójka” jest bezpośrednią kontynuacją wydanego dwa lata wcześniej Battlefield: Bad Company.

W kampanii dla samotnego gracza przejmujemy kontrolę nad Prestonem Marlowe, czyli jednym z członków specjalnego batalionu w fikcyjnej armii Stanów Zjednoczonych o nazwie Bad Company. Pozostali żołnierze, wchodzący w skład kompanii, to dowódca - sierżant Samuel D. Redford, Terrence Sweetwater oraz George Gordon Haggard Jr. Fabuła w Bad Company 2 stanowi jedynie pretekst do tego, aby gracz odwiedził jak największą liczbę miejscówek. Dzierżąc pada w dłoniach zwiedzimy między innymi Ekwador i Boliwię w Ameryce Południowej czy Texas w USA.

Rozgrywka w Battlefield: Bad Company 2 w swoich założeniach nie różni się od poprzedniej produkcji spod dłuta DICE. To w dalszym ciągu pierwszoosobowa strzelanina, w której zadaniem grającego jest wykonywanie misji zleconych przed dowództwo. Solą gier z serii Battlefield jest częsta wymiana ognia z wrogiem oraz starcia z wykorzystaniem pojazdów. Arsenał w „dwójce” jest znacznie większy niż w poprzedniej części, choć na podstawowe wyposażenia w dalszym ciągu składają się główna broń, nóż oraz granaty. Istotnym elementem gameplayu są pojazdy. Zarówno w kampanii, jak i trybie wieloosobowym można skorzystać z kilku typów maszyn, w tym między innymi czołgu i śmigłowca. Multiplayer został wzbogacony o wiele nowych opcji, rozbudowano też system rozwoju postaci.

Zmodyfikowana wersja silnika Frostbite z numerkiem 1.5, na której działa Battlefield: Bad Company 2, pozwala graczowi niszczyć otoczenie w znacznie większym stopniu, niż w konkurencyjnych produkcjach. Znany z „jedynki” kompozytor Mikael Karlsson otrzymał wsparcie od Joela Erikssona. W dodatku gra na Xboksie 360 została opatrzona polskim dubbingiem.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme