Calling All Cars!

Calling All Cars!

4,7
10 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 4.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Incognito Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
10.05.2007
Europa:
10.05.2007
Producent:
Incognito Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
10.05.2007
Europa:
10.05.2007

Calling All Cars! - opis gry

Calling All Cars! jest grą akcji nastawioną na multiplayer, za której stworzenie odpowiada David Jaffe - osoba, której zawdzięczamy takie tytuły jak God of War czy seria Twisted Metal. Produkcja została wydana w 2007 roku, a jej stworzeniem zajęło się studio Incognito Entertainment.

Zadania stawiane przed graczami ograniczają się do łapania zbiegów, którzy postanowili skrócić sobie odsiadkę w więzieniu. W tym celu musimy ruszyć na łowy do jednej z czterech zróżnicowanych lokacji (pojeździmy tu po mieście, dworcu kolejowym, stoku górskim oraz po przedmieściach), po których porozrzucano przestępców. Nieszczęsnego więźnia, którego mamy odstawić przed wymiar sprawiedliwości, można "zebrać" poprzez potrącenie go (i tym samym podrzucenie w powietrze) i złapanie przy lądowaniu. W trakcie rozgrywki należy jednak pamiętać o tym, że często ta sama osoba znajduje się na celowniku innych graczy - cel można zatem przejąć nawet w przypadku, w którym znajduje się on w samochodzie innego stróża prawa.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W trakcie rozgrywki można zrobić użytek z trzech rodzajów broni. Pojawiają się tu rakiety, które w wybuchowy sposób potrafią wyciągnąć więźnia z samochodu przeciwnika, magnes przyciągający zbiega do naszego pojazdu, a także specjalny młotek, którego również możemy użyć na bezbronnym kryminaliście.

 

Punkty, które stanowią ocenę naszych działań, otrzymujemy nie tylko za przechwycenie więźnia, lecz również za to, w jaki sposób odstawimy go do więzienia. Za standardowe pojawienie się na terenie zakładu karnego otrzymujemy tylko jeden punkt. Jeśli skorzystamy ze skoczni, otrzymamy dwa punkty, natomiast jeśli zmieścimy się w konkretnym czasie, zainkasujemy trzy punkty. Większą notę dostaniemy jedynie po dostarczeniu celu do śmigłowca lub jednej z więźniarek.

 

Niestety, pomimo tego, że gra doczekała się bardzo ciepłego przyjęcia ze strony graczy, serwery zostały wyłączone 14 stycznia 2010 roku. W związku tym, jedyną formą rozgrywki jest obecnie zabawa ze znajomymi przy jednej konsoli.

Wideo - Calling All Cars!

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper