Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Ocena wg platformy:

PC 7.8
PS3 7.6
X360 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Paris
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.,   Skradanka
Śr. czas:
15.5 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
22.05.2012
Europa:
24.05.2012
Polska:
24.05.2012
Producent:
Ubisoft Paris
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Strzelanina tak.,   Skradanka
Śr. czas:
15.5 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
22.05.2012
Europa:
24.05.2012
Polska:
24.05.2012

Recenzja redakcji

Recenzja: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
8.5
Recenzja: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - opis gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier jest taktycznym shooterem z widokiem z trzeciej osoby wyprodukowana i wydana przez francuską firmę Ubisoft w maju 2012 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Future Soldier jest piątą odsłoną serii Ghost Recon, a prace nad tym tytułem rozpoczęły się już w 2008 roku.

Fabuła gry koncentruje się na losach czterech żołnierzy Ghost, którzy wykonują tajne operacje w każdym zakątku globu. Mimo że w Future Soldier najefektywniejszą taktyką jest pozostawanie w ukryciu, deweloperzy przyłożyli się do wykonania uzbrojenia. Broń ma odpowiednią siłę, eliminuje wrogów szybko i sprawnie, a kolejne wizjery, jakimi dysponujemy (np. na podczerwień) podkręcają sugestywność starć. Misje polegają najczęściej na przekradaniu się na tyły wroga, rozpoznaniu celu i zdobyciu wszystkich potrzebnych informacji, na koniec jednak mamy sytuacje wymagające utrzymania się na jakiejś pozycji, lub też zdobycie/zniszczenie ważnych elementów. Między misjami gracz może dobierać sobie wyposażenie i składać broń według własnego uznania - w wersji na Xboksa 360 można zrobić to za pomocą kontrolera ruchowego Kinect.

W kwestii dostępnych opcji zabawy, Ubisoft oddało graczom kampanię dla pojedynczego gracza oraz sieciowy tryb multiplayer. W trybie dla samotników przemieszczamy się wraz z partnerami (możliwość przechodzenia gry w  kooperacji) przez liniowe poziomy, wykonując zadania zlecone nam przez dowództwo. Partnerom wydajemy proste polecenia - w Ghost Recon: Future Soldier można wydać wyrok śmierci na każdego przez jego zaznaczenie, po chwili członek oddziału bierze cel na muszkę i na znak eliminuje jednym strzałem. Zabawa online polega na przejmowaniu kolejnych pozycji i bardzo sprawnie balansuje między taktycznym a arcade’owym stylem zabawy - wzbogaca to wszystko Guerrilla, czyli kolejna wersja hordy, którą posiadacze Xboksów 360 znają z serii Gears of War. Możliwość przechodzenia głównego trybu z trzema kolegami oraz odmiana hordy są  najjaśniejszymi punktami całości.

Ghost Recon: Future Soldier może pochwalić się ładną oprawą graficzną. Mimo iż tekstury nie zawsze są pierwszych lotów, a etapy nie porażają wielkością i interakcją, podczas robienia rekonesansu i w trakcie potyczek można dostrzec dużą liczbę szczegółów i efektów. Gra doczekała się polskiej lokalizacji kinowej (napisy).

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper