Two Worlds

Two Worlds

6,2
38 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.5
X360 5.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Reality Pump
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
23.08.2007
Europa:
07.09.2007
Polska:
19.03.2009
Producent:
Reality Pump
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
23.08.2007
Europa:
07.09.2007
Polska:
19.03.2009

Two Worlds - opis gry

Po wielkim sukcesie komercyjnym The Elder Scrolls IV: Oblivion również inni deweloperzy i wydawcy postanowili, że warto tworzyć RPG-i sandboksowe. Jednym z nich było polskie Reality Pump i TopWare Interactive, które stworzyły Two Worlds. Gra została wydana na X360 i PC.

Akcja Two Worlds rozgrywa się w środowisku fantasy, w którym poziom swobody gracza kojarzy się z The Elder Scrolls IV: Oblivion. W związku z tym Two Worlds było wielokrotnie w prasie porównywane z serią od Bethesdy (w polskich periodykach, m.in. w PSX Extreme, wykorzystywano określenie "Oblivion dla ubogich"). Gracz może wykonywać zlecenia w dowolnej kolejności. W grze istnieje jednak główna linia fabularna - zaliczenie jej oznaczać będzie przejście całej produkcji. Wykonanie reszty questów pozostaje opcjonalne. W głównej linii fabularnej motorem wydarzeń jest porwanie siostry głównego bohatera. Protagonista wyrusza w pościg za dziewczyną, która przetrzymywana jest w niewoli przez stronnictwo zamierzające otworzyć zapieczętowaną krypty Aziraala, boga ognia.
Dalsza część tekstu pod wideo
 
W trakcie eksploracji świata Two Worlds gracz napotyka na wioski, miasta, lochy czy jaskinie - każdą lokację można zwiedzać na własną rękę. Po świecie przemieszczamy się pieszo lub w siodle konia. Walka odbywa się w czasie rzeczywistym, podobnie jak w The Elder Scrolls IV: Oblivion. W trakcie podróży gracz napotyka liczne bestie oraz ludzkich przeciwników, których należy pokonać. Postać gracza zdobywa w ten sposób punkty doświadczenia, które przeznacza się na rozwijanie jej potencjału bojowego.
 
Two Worlds krytykowane było za niedoróbki graficzne i gameplayowe (najmocniej za kiepskie prowadzenie konia) - stąd pochodzi określenie gry jako "Obliviona dla ubogich", czyli tytuły, który próbuje nieudolnie kopiować najlepsze pomysły Bethesdy. W szczególności słabo dopracowana okazała się wersja na X360 - tutaj szwankował framerate. Taki stan rzeczy znalazł odbicie w recenzjach gry oscylujących wokół wartości 5/10.

Wideo - Two Worlds

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper