Call of Duty: World at War

Call of Duty: World at War

Ocena wg platformy:

PC 7.7
PS3 7.4
X360 7.6
Wii 7.6
DS 7.6
PS2 6.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Treyarch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
11.11.2008
Europa:
14.11.2008
Polska:
14.11.2008
Producent:
Treyarch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
11.11.2008
Europa:
14.11.2008
Polska:
14.11.2008

Call of Duty: World at War - opis gry

Call of Duty: World at War jest strzelaniną z widokiem z pierwszej osoby wyprodukowaną przez studio Treyarch i wydaną przez Activision Blizzard w listopadzie 2008 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Ukazały się również wersje na Nintendo Wii, DS i PlayStation 2, ale są to zubożone edycje względem World at War na PS3/X360.

Gra spod dłuta Treyarch przenosi gracza do 1942 roku, w okres II Wojny Światowej. Bierzemy udział w wojnie amerykańsko-japońskiej na Pacyfiku oraz w działaniach wojennych na terenie Europy. W skórze amerykańskich żołnierzy bierzemy udział w bitwie na Okinawie oraz walkach o Peleliu, a jako obywatel Związku Radzieckiego bronimy Stalingradu przed niemiecką nawałnicą, a następnie bierzemy udział w oblężeniu stolicy III Rzeszy, Berlina.

Mimo że rozgrywka i klimat w World at War nie zdołały porwać graczy tak, jak zrobiło to rok wcześniej Modern Warfare, rzadko ukazywane w grach tereny walk mogą się podobać, podobnie jak nowości pokroju miotacza płomieni czy większej brutalności (rozczłonkowywanie ciał). Ponadto misje mają otwartą strukturę, dając możliwość obrania jednej z kilku kilku dróg do celu. Postać może walczyć korzystając z jednej z trzech postaw: stojąc, kucając lub leżąc na brzuchu. Każda z nich wpływa m.i. na szybkość ruchu i celność. Ponieważ w grze nie znajdziemy na polu walki "tarczy" ani apteczek. postać leczymy chowając się w bezpiecznym miejscu i unikając dalszych obrażeń.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Multiplayer jest niejako kopią Call of Duty 4, chociaż nowością jest m..in. obsługa czołgów, hordy psów za killstreak oraz kooperacyjny tryb Nazi Zombies, który pozwala maksymalnie czterem graczom odpierać ataki nieumarłych w starej, zrujnowanej posiadłości.

Treyarch użyło w Call of Duty: World of War silniku Modern Warfare, dzięki czemu tytuł do dziś prezentuje się dobrze. Zwraca uwagę szczegółowe wykonanie broni oraz efekty towarzyszące licznym eksplozjom. Kompozytor pracujący nad Modern Warfare dostał wolne, a zastąpił go Sean Murray.

Wideo - Call of Duty: World at War

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper