SKLEP
Two Worlds II (X360)

Two Worlds II (X360)

Two Worlds II
  • Producent: Reality Pump
  • Wydawca: CD Projekt (PL)
  • Polski dystrybutor: CD Projekt
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 09.11.2010
  • Europa: 09.11.2010
  • Polska: 26.11.2010
  • Gatunek: RPG, Otwarty świat, RPG akcji
  • Liczba graczy: 1-8
  • od lat 16
  • wulgarny język
  • hazard
  • online
  • przemoc

Ocena społeczności

6.926 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Two Worlds II to RPG akcji wyprodukowany przez polskiego dewelopera Reality Pump Studios i wydany przez firmę TopWare Interactive w styczniu 2011 roku na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Gra Polaków jest bezpośrednim sequelem wydanego w 2007 roku Two Worlds.

Fabuła Two Worlds II kontynuuje wątki rozpoczęte przez pierwszą część serii. Główny bohater gry i jego siostra - Kyra - więzieni są przez maga Gandohara. Kobieta, będąca wcieleniem boga Aziraala, stanowi dla niego swego rodzaju baterię - źródło mocy. Z każdym dniem jednak słabną jej siły życiowe, co stanowi powód, dla którego mag utrzymuje przy życiu jej brata - przekazującego jej resztki swojej energii. Wolne krainy z każdym dniem padają pod jarzmem potwornej mocy. Sielanka nie trwa jednak długo:  w końcu do zamku wkracza elitarny oddział orków, dzięki któremu po dramatycznej ucieczce, protagonista znów może oddychać świeżym powietrzem. Chwilę później poznaje tajemniczą prorok, by w końcu ruszyć na ratunek siostry i przy okazji całego świata.

 

Najważniejszym elementem rozgrywki w Two Worlds II jest walka. Nasze możliwości ofensywne ograniczają się do używania broni białej, łuków lub magii. Pojedynki są bardzo dynamiczne, a poziom trudności niektórych z nich potrafi momentami zaskoczyć nawet doświadczonego gracza. Dodatkowo, nie polegają one na bezmyślnym mashowaniu jednego przycisku. Zdobywając punkty doświadczenia, awansujemy na coraz wyższe poziomy. Kiedy gracz osiąga kolejny level, wówczas otrzymuje punkty, które może rozdysponować pomiędzy cechami, takimi jak: wytrzymałość, celność, siła i siła woli. Polska produkcja została osadzona w częściowo otwartym środowisku. Świat podzielony jest na cztery zróżnicowane pod względem klimatycznym wyspy. Pierwsza, najmniejsza z nich, przeznaczona została jedynie na krótki prolog. Druga, najbardziej rozbudowana, oferuje doznania przywodzące na myśl pierwsze Assassin’s Creed. Po jakimś czasie trafimy na obszar, utrzymany w klimatach dalekiego wschodu, by w końcu dostać się na, w znakomitej większości wypełnioną bagnami, największą wyspę.

 

Oprawa graficzna w grze Reality Pump Studios jest nierówna. Postacie okraszone są masą detali, lokacje pełne są żywych kolorów, niestety jakość grafiki obniża mała odległość rysowania obiektów. Warstwa dźwiękowa stoi na wyższym poziomie, a szczególne udanie wypada ścieżka dźwiękowa.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme