GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 10

BLOG
404V
GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 10
Tom19 | 02.09.2017, 20:55
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.
GraczOSTacja - Muzyka Gracza 

 Tom19: 

Witam wszystkich maniaków dobrej muzyki w grach i nie tylko ;) Tym oto głosowaniem trwającym niecały tydzień można zakończyć trzecią fazę Graczostacji...uff trochę się działo a przed wami WIELKI FINAŁ. Na finał składa się tylko i aż 8 głosowań, które połączą znane nam formy głosowania zarówno w pojedynkę, jak i parami w pojedynkach jak tutaj poniżej. Już sam fakt wyłonienia z kilkuset piosenek, które zostały zaproponowane przez prowadzących a przede wszystkim przez was kochani - top50 utworów mogłoby zakończyć głosowanie...ale nie tutaj ;) Długo zastanawiałem się, czy nie skończyć na 10 najlepszych nutach, czy może finalnie zrobić głosowanie na wybranie tej najlepszej z najlepszych, ale w sumie to tylko zabawa, więc czemu nie spróbować ,,skrupulatnie''. Przy okazji mogę zdradzić, że po Graczostacji zabieram się za inny ,,projekt'' zgoła odmienny od jakiejkolwiek formy blogowej, turniejowej, głosowania itd. Korci mnie w sumie aby napisać jakiegoś fajnego bloga, ale mój czas związany z grami nie jest z gumy i sami dobrze wiecie, że ciężko w tych czasach zaplanować sobie wszystko po swojej myśli ;) Już sam fakt, że tworzę Graczostację, piszę recenzje i gram na różnorakich sprzętach i jeszcze dziewczyna mnie nie wyrzuciła z domu uznaję za sukces ( hiehie ). Pozdrawiam!

PROSZĘ O KOMPLETNE GŁOSY, PONIEWAŻ ABI ZARZEKŁA SIĘ O NIENALICZANIE TYCH NIEPEŁNYCH !!!

 

  Abi: 

Dzień dobry!

Jak ten czas leci znowu… Dopiero co liczyłam głosy i muszę robić to znowu. Przyznaje, że już nie mogę się doczekać końca, bo nadejdzie ten weekend w którym będę mogła wstać bez zamartwiania się o swoje obowiązki ;) Oczywiście będę też trochę tęsknić, ale…

Dziękuje za wszystkie utwory do wyzwania! Widziałam parę znanych (MGR, Persona), parę mnie zaskoczyło (ten z Granblue, nie sądziłam, że ktoś to kojarzy poza mną), a większości jednak nie znałam kompletnie! Dobra robota, może jeszcze wymyślę z jedno wyzwanie do końca naszego cyklu.

Teraz jednak przejdźmy do wyników poprzedniego głosowania:

 

Jako, że nie było to dobitnie podkreślane (kiedyś tylko w komentarzach dawno temu i prawdopodobnie w regulaminie kiedyś) NALEŻY GŁOSOWAĆ W KAŻDYM POJEDYNKU, INACZEJ GŁOSY NIE SĄ LICZONE. Kiedyś jeden użytkownik nie oddał kompletu głosów i nie było to liczone, więc trzymam się tego od tamtego czasu. Żeby nie było potem niedomówień :)

Pozdrowienia od Abi

 

 

        

 KLIKNIJ TUTAJ --->  

 

 


Oto lista 10 utworów ułożonych w pary. Głosujemy na jeden utwór w każdym pojedynku !

Głosowanie trwa od   2 września do  8 września włącznie!


 

  I POJEDYNEK 

Soul Calibur III

- Healing Winds

 

Kingdom Hearts 2

- Passion/Sanctuary

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  II POJEDYNEK

Final Fantasy VIII - Liberi Fatali   Final Fantasy VIII - Eyes on Me

 

 

 

 

 

 

 

 

  III POJEDYNEK

Xenoblade Chronicles X

- Theme X

 

Xenoblade Chronicles X

- Codename Z

 

 

 

 

 

 

 

 

  IV POJEDYNEK

Silent Hill 2 - Promise   Silent Hill 2 - Theme Of Laura

 

 

 

 

 

 

 

 

  V POJEDYNEK 

Chrono Cross

- Dream of the Shore

Near Another World

 

Chrono Trigger

- Schala's Theme 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Mini cykle

 Akira Yamaoka

 49 lat, pochodzenie Niigata ( Japonia )

 

Przed komponowaniem ścieżek dźwiękowych Yamaoka studiował architekturę wnętrz i wzornictwo w Tokyo University of the Arts. Po studiach pracował jako muzyk w różnych mediach a w 1993 r. dołączył do Konami całkowicie angażując się jako kompozytor. Jako pomocnik kompozytora mógł się pochwalić pierwszymi dźwiękami w grze SmartBall znane też jako Jerry Boy. Kiedy Konami zaczęło szukać muzyka do skomponowania ost do Silent Hill, Yamaoka wyraził swoje zainteresowanie nad projektem i tak się zaczęło. Bo jego dokonania to przede wszystkim seria Silent Hill, od pierwszej części do Shattered Memories włącznie. Przy większości tytułów komponował ścieżki i efekty dźwiękowe, będąc przy tym producentem.    
Utwory zawarte w danej serii wyrózniają się ciężką dla ucha kompozycją dynamicznie chorych dźwięków, dodając do tego spokojne lecz niepokojące piosenki, które idealnie uzupełniają wydarzenia na ekranie. Kunszt artysty polega na spotęgowaniu strachu przez samą muzykę, która np: w Silent Hill Origins przedstawia się ( w uproszczeniu ) w postaci przekształconych dźwięków na puzonie, przerywającej się taśmy magnetofonowej i głośnymi uderzeniami rury o metal.  
Głównie utwory Yamaoki zawierają zazwyczaj silne melancholiczne zabarwienia i należą do nurtu dark ambient, industrial i trip hop. 
Od Silent Hill 3 zaczął współpracę z Mary Elizabeth McGlynn i Joe Romersą, którzy wykonują partie wokalne w piosenkach. Oprócz muzyki skomponowanej do ,,Cichego Wzgórza'' artysta może pochwalić się ścieżkami do gier: Snatcher, International Superstar Soccer ( Perfect Eleven ), Road Rage, seria Beatmania IIDX, Gradius III, Contra: Shattered Soldier, Rumble Roses. 
Utwory z Silent Hill 2 zostały odegrane na żywo w 2005 r. na trzecim Symphonic Game Music Concert w Lipsku a także w 2006 r. na PLAY! A Video Game Symphony w Chicago, a także na dwóch koncertach w Sztkokholmie następnego roku. 
Jego pierwszy własny album został wydany w styczniu 2006 roku pod nazwą iFUTURELIST a w 2012 wydał minialbum Revolucion.
Kto miał wpływ na jego niesamowitą twórczość? Między innymi Mick Karn, Steve Strange, Angelo Badalamenti ( filmy Davida Lyncha ) a także zespoły takie jak Depeche Mode, a nawet Metallica.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tom19 & Abi

Oceń bloga:
19

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper