GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 5
Tom19:
Cześć.
Poniższe zestawienie to totalny masakrator! Przesłuchując każdy utwór mam ogromne ciarki na plecach, nie wiem na co będę głosował i wydaje mi się, że nawet jak rzucę monetą to spadnie na boczną krawędź...
Chrono Trigger to moc starej szkoły w najlepszych czasach kompozytorskich pana Yasunori Mitsudy. Kolejny pojedynek piosenki z gry Dying Light z Mass Effectem to klimatyczna podróż w odmiennym kierunku, z tym, że druga nuta ma w sobie męski wokal. Trzeci pojedynek to dynamiczne kompozycje, które niby wskazują faworyta pierwszą propozycję, ale gdyby wsłuchać się w drugą propozycję - mam mętlik w głowie. Wszystkie pozostałe pojedynki niszczy czwarta runda, która ma w sobie faworytów całego cyklu muzycznego. Mowa o Shadow of the Colossus - już teraz jestem ciekaw wyników. Ostatnia propozycja to bliźniaczo podobne nostalgiczne motywy z menu głównego dwóch pierwszych odsłon pani archeolog, czyli Tomb Raider. Ogólnie podsumowując te traumatyczne głosowanie....CZACHA DYMI!
Obecna Graczostacja ciut wcześniej niż zawsze z powodu weekendowego wyjazdu. Wyniki poprzedniego głosowania ujawni niezawodna Abi w dziale komentarzy.
Jak zawsze miłego słuchania i do usłyszenia!
Abi:
Witajcie moi drodzy!
Poprzedni weekend był dla mnie bardzo zabiegany, zarówno przez zlot, jak i Escape Room oraz wizyty u rodziny. Zlot bardzo udany, poznałam wiele nowych wspaniałych osób (Perez, Zeldar, Emas, Daaku, Kuku, Hacket, BlondSpaceBoro, Person), widziałam się z tymi, których już dawno uwielbiam (Cyborgi i Snejki, Muminek, Lipton z Olą, tajemniczy ninja Tsurugi z żoną, Hiena, Dario czy Wojtekmarchewka) z niektórymi rozmawiałam dłużej (pozdrawiam Emasa), od niektórych usłyszałam bardzo miłe słowa dotyczące mojej działalności na PPE (pozdrawiam Pereza), a także świetnie bawiłam się w Krainie Czarów (tutaj pozdrawiam Zeldara, Cyborga, Snejka oraz Iwonę). Mogę również pozdrowić wszystkich tych, których traktowałam „chłodno” w PadBarze, zasłużyliście na to ;) (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi! Uwalnianie ludzi od duszności i gorąca zaczyna być moją specjalnością). Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, bo ja to w pamiętaniu imion i nicków jestem bardzo słaba. Nie wiem czy się jeszcze pojawię na jakimś zlocie, ale na pewno ten będę miło wspominać :)
Co do samej GraczOSTacji, wyniki zostaną podane w sobotę rano w komentarzu, a w następnych dniach blog zostanie uzupełniony. Głosowanie oficjalnie trwa do północy, a znam takich co to lubią głosować last minute ;)
Więcej ode mnie w sobotę w komentarzach, a na razie trzymajcie się cieplutko i korzystajcie z wakacji jeśli macie taką możliwość!
Pozdrowienia od Abi
Oto lista 10 utworów ułożonych w pary. Głosujemy na jeden utwór w każdym pojedynku !
Głosowanie trwa od 28 lipca do 4 sierpnia włącznie!
I POJEDYNEK
Chrono Trigger - Frog's Theme | Chrono Trigger - Main Theme | |
|
||
|
|
II POJEDYNEK
Dying Light - Main Menu Theme | Mass Effect - M4 Part II | |
|
||
|
|
III POJEDYNEK
Tekken 5 - Moonlit Wilderness |
Bravely Default - He of the name |
|
|
||
|
|
IV POJEDYNEK
Shadow of the Colossus - To the Ancient Land |
Shadow of the Colossus - The Opened Way |
|
|
||
|
|
V POJEDYNEK
Tomb Raider - Main Theme | Tomb Raider 2 - Menu Music | |
|
||
|
|
Mini cykle
Michael McCann
41 lat, pochodzenie Calgary ( Kanada )
Michael McCann znany również jako ,,Behavior''. Jego twórczość obejmuje głównie elementy muzyki elektronicznej i orkiestrowej, mieszając w to wszystko chóralne akcenty żeńskie. Do tworzenia muzyki wykorzystuje tradycyjne instrumenty akustyczne jak pianino i perkusję, łącząc elektroniczne sample.
W swoich dziełach łączy wiele gatunków jak ambient, industrial, rock, break-beat i pop.
Kompozycje przyciągają swoją ambientową magią, co widać na przykładzie soundtracka Deus Ex'a: human revolution. Gry do których komponował to Deus Ex: The Fall, Deus Ex: Rozłam ludzkości, Xcom: Enemy unknown, Splinter Cell: Double Agent. Jego kompozycje to nie tylko gry, tworzył muzykę do różnych programów telewizyjnych i filmów m.in. Burning Mussolini.
McCann otrzymał nominację do nagrody za pracę w telewizji, grach i filmach z Brytyjskiej Akademii Filmów i Telewizji, Akademii Sztuki Współczesnej, IGN, Spike TV Video Game Awards. Twórczość dźwiękowa w filmie "Pete Tong: Historia głuchego didżeja'' z 2004 roku również przyniosła mu dwie nominacje do nagrody Genie Award za najlepszą edycję dźwięku i najlepsze brzmienie.
|
|
|
Tom19 & Abi