GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 1

BLOG
379V
GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 1
Tom19 | 01.07.2017, 13:36
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.
GraczOSTacja - Muzyka Gracza

 Tom19: 

Cześć!

Kolejna faza to kolejne emocje! Tym razem na Graczostacjowy warsztat bierzemy 100 najlepszych piosenek, które będą rywalizować między sobą i to dosłownie. Poprzednie fazy muzycznego cyklu były bardziej lub mniej emocjonujące. Gwarantuje wam, że przy takim zestawieniu pojedynków będziecie rozmyślać godzinami na co zagłosować. Zgodnie z regulaminem, głosujemy tylko na jeden utwór z pojedynku. Nie ma remisów :D W razie gdyby taki remis padł w punktacji, przechodzi utwór, który miał wyższe miejsce w poprzedniej II fazie głosowania. Jeśli i to nie rozstrzygnie spór, prowadzący ten cykl wybiorą według nich najlepszą piosenkę. Co do formy głosowania, proszę głosować w ten sposób ( można też cyframi rzymskimi :P )

1. piosenka X  
2. piosenka Y
3. piosenka X
4. piosenka X
5. piosenka Y

Sprawne oko zauważy, że w mini-cyklu pojawił się pewien jegomość. Postanowiłem opisać 10 najlepszych kompozytorów w świecie elektronicznej rozgrywki, więc będzie m.in Nobuo Uematsu, Hans Zimmer i Akira Yamaoka.

Jeśli są jakieś sugestię, zażalenia odnośnie strony wizualnej, technicznej itd. Proszę zgłaszać! 

W tym miejscu muszę podziękować użytkownikowi Gomlin za pomoc w ogarnięciu techniczno-wizualnym ;)

Wielka bitwa zaczyna się już dziś. Głosujemy!!!

 

 

 

  Abi: 

Witajcie moi drodzy!

Troszkę zrobiliśmy z Tomem przerwę na uporządkowanie wszelkich GraczOSTacjowych kwestii (bo życia to niestety prędko nie uporządkuje) i wracamy do was z 3 fazą! Wiem, że się (nie) cieszycie, ale zaufajcie mi większość głosowań na tym etapie będzie piekłem :D Mam nadzieję, że każdy z was ma zaplanowane odpoczynki w czasie wakacji, mam nadzieję, że sporo z was również skusi się na zlot w Lublinie na którym nasza GraczOSTacjowa „delegacja” się pojawi. Cieszmy się małymi rzeczami (niektórzy z nas wybitnie mają się z czego cieszyć w tym tygodniu… ja np. się wyprowadzam!) i przejdźmy wszyscy razem przez kolejne tygodnie z GraczOSTacji, bo wszystko co piękne szybko się kończy ;)

Ode mnie krótko, ponieważ konsole i inne graty same się nie spakują, a na pewno chcecie już głosować, a nie czytać jakieś tam Abiowe bzdety.

Trzymajcie się ciep… w sumie to chłodno się trzymajcie, bo upał na dworze wystarczy!

Pozdrowienia od Abi 

 

 

 

        

 KLIKNIJ TUTAJ --->  

 

 


Oto lista 10 utworów ułożonych w pary. Głosujemy na jeden utwór w każdym pojedynku !

Głosowanie trwa od   1 lipca do  7 lipca włącznie!


 

  I POJEDYNEK 

Alan Wake - War   Uncharted 3 - Nate's Theme

 

 

 

 

 

 

 

  II POJEDYNEK

Chrono Cross - The Scars of Time   Chrono Cross - Radical Dreamers

 

 

 

 

 

 

  III POJEDYNEK

Guilty Gear Xrd - Heavy Day   Killer Instinct - Theme

 

 

 

 

 

 

  IV POJEDYNEK

Crisis Core: FFVII - Price of Freedom   Dragon Age: Origins - Lelianna's Song

 

 

 

 

 

 

  V POJEDYNEK 

The Last Guardian - Finale II Escape   Rain - A Tale Only the Rain Knows 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Mini cykle

 Jesper Kyd

 45 lat, pochodzenie Kopenhaga ( Dania )

Jesper zaraził się muzyką już w najmłodszych latach, podczas grania na pianinie u swoich dziadków. Kolejnym krokiem była demoscena Commodore 64 na której komponował melodie za sprawą prostego programu. Kilka lat później zaczął tworzyć na Amidze, która miała dużo lepsze możliwości przetwarzania dźwięku i nie tylko ( zabawa z samplami ). Jak łatwo się domyśleć, twórczość w domowym zaciszu i talent dały niesamowity efekt, który przełożył się na jego dalsze losy. Mając zaledwie 11 lat brał udział w tworzeniu ścieżki do gry Sub-Terrania - prostej strzelaniny kosmicznej. Gra została ciepło przyjęta, a co najważniejsze uzyskała komercyjny sukces pozwalając artyście tworzyć magiczne nuty w kilku innych grach. Kolejnym krokiem było założenie własnego studia Nano Studios, które dało początek Jesper Kyd Productions. Niezależna praca, szybko przekształciła zwykłego kompozytora na artystę światowego formatu. Przełom nastąpił w 2000 roku, kiedy to zaczął komponować do MDK2, Messiah  i pierwszego Hitmana. Ta ostatnia produkcja dostała tak dobrą ścieżkę dźwiękową, że gazeta MP3.COM napisała: „Motyw główny z gry Hitman jest bezspornie jednym z najlepszych utworów muzycznych dla gier na świecie”.   
Wiadomo było, że kolejne części Hitmana będą zarezerwowane dla Jespera. W drugiej części o podtytule Silent Assassins, po raz pierwszy w życiu współpracował z orkiestrą symfoniczną i chórem. Unikalne połączenie nowoczesnej muzyki elektronicznej oraz symfonicznej ze śpiewami chóralnymi były na tyle przełomowe, aby zebrać pozytywne opinie międzynarodowych krytyków. Posypały się nominacje i nagrody m.in ,,Best Use of Soundtrack'' od Billboard Digital Entertainment Awards i ,,Best Music of the Year'' od GameSpot.
Obecnie Jesper mieszka w Los Angeles i komponuje ścieżkę do filmu Radical.

Skomponował muzykę do m.in: serii Assassin's Creed, serii Hitman, MDK2, Freedom Fighters, Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory, Unreal Tournament III, Borderlands 2, Darksiders II.

 

 

 

 

 

 

Tom19 & Abi

Oceń bloga:
26

Komentarze (50)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper