GraczOSTacja - Muzyka Gracza - Faza III Głosowanie 1
Tom19:
Cześć!
Kolejna faza to kolejne emocje! Tym razem na Graczostacjowy warsztat bierzemy 100 najlepszych piosenek, które będą rywalizować między sobą i to dosłownie. Poprzednie fazy muzycznego cyklu były bardziej lub mniej emocjonujące. Gwarantuje wam, że przy takim zestawieniu pojedynków będziecie rozmyślać godzinami na co zagłosować. Zgodnie z regulaminem, głosujemy tylko na jeden utwór z pojedynku. Nie ma remisów :D W razie gdyby taki remis padł w punktacji, przechodzi utwór, który miał wyższe miejsce w poprzedniej II fazie głosowania. Jeśli i to nie rozstrzygnie spór, prowadzący ten cykl wybiorą według nich najlepszą piosenkę. Co do formy głosowania, proszę głosować w ten sposób ( można też cyframi rzymskimi :P )
1. piosenka X
2. piosenka Y
3. piosenka X
4. piosenka X
5. piosenka Y
Sprawne oko zauważy, że w mini-cyklu pojawił się pewien jegomość. Postanowiłem opisać 10 najlepszych kompozytorów w świecie elektronicznej rozgrywki, więc będzie m.in Nobuo Uematsu, Hans Zimmer i Akira Yamaoka.
Jeśli są jakieś sugestię, zażalenia odnośnie strony wizualnej, technicznej itd. Proszę zgłaszać!
W tym miejscu muszę podziękować użytkownikowi Gomlin za pomoc w ogarnięciu techniczno-wizualnym ;)
Wielka bitwa zaczyna się już dziś. Głosujemy!!!
Abi:
Witajcie moi drodzy!
Troszkę zrobiliśmy z Tomem przerwę na uporządkowanie wszelkich GraczOSTacjowych kwestii (bo życia to niestety prędko nie uporządkuje) i wracamy do was z 3 fazą! Wiem, że się (nie) cieszycie, ale zaufajcie mi większość głosowań na tym etapie będzie piekłem :D Mam nadzieję, że każdy z was ma zaplanowane odpoczynki w czasie wakacji, mam nadzieję, że sporo z was również skusi się na zlot w Lublinie na którym nasza GraczOSTacjowa „delegacja” się pojawi. Cieszmy się małymi rzeczami (niektórzy z nas wybitnie mają się z czego cieszyć w tym tygodniu… ja np. się wyprowadzam!) i przejdźmy wszyscy razem przez kolejne tygodnie z GraczOSTacji, bo wszystko co piękne szybko się kończy ;)
Ode mnie krótko, ponieważ konsole i inne graty same się nie spakują, a na pewno chcecie już głosować, a nie czytać jakieś tam Abiowe bzdety.
Trzymajcie się ciep… w sumie to chłodno się trzymajcie, bo upał na dworze wystarczy!
Pozdrowienia od Abi
Oto lista 10 utworów ułożonych w pary. Głosujemy na jeden utwór w każdym pojedynku !
Głosowanie trwa od 1 lipca do 7 lipca włącznie!
I POJEDYNEK
Alan Wake - War | Uncharted 3 - Nate's Theme | |
|
||
|
|
II POJEDYNEK
Chrono Cross - The Scars of Time | Chrono Cross - Radical Dreamers | |
|
||
|
|
III POJEDYNEK
Guilty Gear Xrd - Heavy Day | Killer Instinct - Theme | |
|
||
|
|
IV POJEDYNEK
Crisis Core: FFVII - Price of Freedom | Dragon Age: Origins - Lelianna's Song | |
|
||
|
|
V POJEDYNEK
The Last Guardian - Finale II Escape | Rain - A Tale Only the Rain Knows | |
|
||
|
|
Mini cykle
Jesper Kyd
45 lat, pochodzenie Kopenhaga ( Dania )
Jesper zaraził się muzyką już w najmłodszych latach, podczas grania na pianinie u swoich dziadków. Kolejnym krokiem była demoscena Commodore 64 na której komponował melodie za sprawą prostego programu. Kilka lat później zaczął tworzyć na Amidze, która miała dużo lepsze możliwości przetwarzania dźwięku i nie tylko ( zabawa z samplami ). Jak łatwo się domyśleć, twórczość w domowym zaciszu i talent dały niesamowity efekt, który przełożył się na jego dalsze losy. Mając zaledwie 11 lat brał udział w tworzeniu ścieżki do gry Sub-Terrania - prostej strzelaniny kosmicznej. Gra została ciepło przyjęta, a co najważniejsze uzyskała komercyjny sukces pozwalając artyście tworzyć magiczne nuty w kilku innych grach. Kolejnym krokiem było założenie własnego studia Nano Studios, które dało początek Jesper Kyd Productions. Niezależna praca, szybko przekształciła zwykłego kompozytora na artystę światowego formatu. Przełom nastąpił w 2000 roku, kiedy to zaczął komponować do MDK2, Messiah i pierwszego Hitmana. Ta ostatnia produkcja dostała tak dobrą ścieżkę dźwiękową, że gazeta MP3.COM napisała: „Motyw główny z gry Hitman jest bezspornie jednym z najlepszych utworów muzycznych dla gier na świecie”.
Wiadomo było, że kolejne części Hitmana będą zarezerwowane dla Jespera. W drugiej części o podtytule Silent Assassins, po raz pierwszy w życiu współpracował z orkiestrą symfoniczną i chórem. Unikalne połączenie nowoczesnej muzyki elektronicznej oraz symfonicznej ze śpiewami chóralnymi były na tyle przełomowe, aby zebrać pozytywne opinie międzynarodowych krytyków. Posypały się nominacje i nagrody m.in ,,Best Use of Soundtrack'' od Billboard Digital Entertainment Awards i ,,Best Music of the Year'' od GameSpot.
Obecnie Jesper mieszka w Los Angeles i komponuje ścieżkę do filmu Radical.
Skomponował muzykę do m.in: serii Assassin's Creed, serii Hitman, MDK2, Freedom Fighters, Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory, Unreal Tournament III, Borderlands 2, Darksiders II.
|
|
|
Tom19 & Abi