Pułapki bez wyjścia w grach

BLOG
303V
metalcoola | 05.02.2017, 22:55
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

W czasach 8/16 bitowych nie grając z opisem, łatwo można było podjąć błędną decyzje z której nie zdawaliśmy sobie sprawy, przez tą decyzje, należało zacząć grę od nowa. Oto moja lista gier z takimi pułapkami

Przygodówki (Sierry, Kajko i Kokosz)

W tamtych czasach wiele przygodówek umożliwiało przejście do następnej sekcji bez zebrania wszystkich koniecznych przedmiotów, jeśli więc np. nie kupiłeś olejku do opalania w Larrym 2, bądź nie przywiązałeś kłody w Kajko i Kokoszu, czekała cię przykra niespodzianka

 

Reunion (1994) Amiga, PC

Liniowa gra strategiczna, w której wiele technologii zdobywaliśmy podejmując decyzje, jeśli więc np. nie kupiliśmy w odpowiednim momencie Battle Tanków, przepadały one na zawsze, i trzeba było rozpocząć grę od nowa

Zorro

Pod koniec gry schodzimy do podziemia, właściwą drogę wskazują worki ze złotem, jeśli je po drodze zebraliśmy, to o ile nie zapamiętaliśmy drogi, to musimy zaczynać jeszcze raz, wskutek zabawnego twistu, zostajemy zmuszeni do pokonania tej samej trasy.

A jakie Wy pamiętacie gry z takimi pułapkami, które zmuszały do ponownego rozpoczęcia gry?

Oceń bloga:
5

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper