Apel do PPE - UAKTUALNIENIE

BLOG
872V
SMGT | 19.05.2014, 17:43
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

CHCIAŁBYM ABY NA PPE PODAWANO ŹRÓDŁO INFORMACJI

Źródła informacji będą podawane.

Przepraszam, że w takiej formie zgłosiłem uwagę, źle się z tym czuję, bo nie chciałem zaszkodzić w jakikolwiek sposób portalowi. Następnym razem uderzę do Irona z problemami i uwagami.

 

CZY JEST JAKIŚ BARDZIEJ OTWARTY NA UŻYTKOWNIKÓW KOMERCYJNY PORTAL?

 

PPE FTW!!!

 

Ostatnio zwróciłem uwagę, że na  PPE nie podaje się w newsach pewnych informacji prawidłowo. Nie zwróciłbym na to uwagi, ale im częściej coś się powtarza tym łatwiej dostrzec prawidłowość. Zaczynam podejrzewać PPE o coś nieładnego...

 

Nazwę to ładnie - marketingiem sukcesu PS4. O takie działania podejrzewam PPE.

 

Jakie mam argumenty?

 

Co typowy czytelnik PPE pomyślałem czytając tego newsa?

http://www.ppe.pl/news-28434-sony_zyskuje_na_sprzedazy_telefonow_oraz_konsoli_playstation_4.html

 

Odpowiedzcie sobie sami, ja tylko powiem, że dział Playstation przyniósł straty. Więc zysku z niego nie ma... ale myślicie że może zyskuje jakoś względem lat wcześniejszych? Rok wcześniej dział Playstation wyszedł prawie na zero... więc nie zyskuje.

 

Co typowy czytelnik PPE pomyślał czytając tego newsa?

http://www.ppe.pl/news-28519-wielkie_marnotrawstwo_pradu___xone_i_ps4_pozeraja_pieniadze_graczy_w_trybie_czuwania.html

 

Odpowiedzcie sobie sami, ja tylko powiem, że w źródle tego newsa jak byk jest podane, że zarówno podczas grania, podczas nawigacji po systemie, podczas streamingu Xbox One zużywa mniej energii! Zużywa więcej tylko w standby. Niektórzy się dziwili jak to policzono (użytkownik niezarejestrowany tpl - że niby tyle razy oszczędniejsze Sony a w kWh wcale kilkukrotnej różnicy nie było... jak to policzono jest pokazane dalej w źródle, druga tabelka). Bo policzono to dla przypadku kiedy nikt by tych konsol nie wyłączał. Kiedy je wyłączamy to oszczędniejszy jest Xbox.

 

Druga tabelka jest policzona dla przypadku gdyby nigdy konsol nie wyłączać i dla takiego przypadku wyjdzie nam większe zużycie na Xbox (pytanie ile policzono grania dziennie, im więcej gramy tym zużycie Sony na tej tabelce by rosło).

 

 

Co typowy czytelnik PPE pomyślał czytając tego newsa?

http://www.ppe.pl/news-28523-firma_crytek_jest_zadowolona_z_architektury_konsol_nowej_generacji_i_ma_apetyt_na_wiecej.html

 

Sami sobie odpowiedzcie... i pewnie się domyślacie, że przedstawiciele Crytek powiedzieli coś innego. Bo tak było. Nie są zadowoleni z 8GB w konsolach (a przynajmniej nie o takie 8GB walczyli... na gry dostali mniej). Powiedzieli, że w Ryse zurzyli cały RAM i musieli już kombinować. Pamiętajcie, że w konsolach dostępne jest około 5GB na gry i nic więcej. I jeszcze to ma służyć CPU i jako VRAM. Dalsza część wypowiedzi tego pana na której PPE już zakończyło cytując go:

- Muszę się zgodzić z opiniami, że oferowane 8 GB RAM można łatwo wypełnić - dodał Tracy, zaznaczając przy tym, że deweloperzy nie mają nawet dostępu do wszystkich zasobów, a część zarezerwowana jest na funkcje systemowe.

- Technologia rozwija się wykładniczo, więc już wkrótce trafimy na ograniczenia sprzętowe, związane z tymi kilkoma gigabajtami pamięci RAM.

- Już w Ryse musieliśmy intensywnie zarządzać wykorzystaniem pamięci i to na pewno będzie jedna z przeszkód w tej generacji. Sprzęt staje się coraz mocniejszy, a sceny i ich dynamika coraz bardziej złożone.

- Trzeba jednak pamiętać, że nie tylko moc obliczeniowa zagwarantuje fotorealistyczną oprawę graficzną, ale technologia, która inteligentnie dostosowuje się do wszystkich możliwości sprzętu.

 

 

Oceń bloga:
50

Komentarze (110)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper