eRPeGowy przegląd tygodnia #38 - Karczma

BLOG
2234V
eRPeGowy przegląd tygodnia #38 - Karczma
Mr.Darko | 08.09.2014, 21:55
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Po tygodniowej przerwie Przegląd powraca i znów atakuje bogatymi informacjami z czeluści internetu, dotyczących, oczywiście, gier JRPG/RPG. Zapraszamy do czytania!

Branża gier video zaczyna kipieć. Do tegorocznego Tokyo Game Show zostały jeszcze niecałe dwa tygodnie (18-21 września), ale japońscy wydawcy już teraz wychodzą z siebie, zapowiadając nowe, grube tytuły. Widać było po odbywającej się 1 września Sony Computer Entertainment Japan Asia Press Conference 2014, która zaowocowała nowymi informacjami o m.in. Yakuzie Zero, Personie 5 czy Bloodborne. A to dopiero cisza przed burzą, bo na samym TGSie zapowiedziano także grywalne dema Monster Hunter Ultimate 4, Phantasy Star Nova czy gameplay z The Great Ace Attorney. Nam pozostaje tylko zaprosić was do lektury wyjątkowo treściwego "Przeglądu..." oraz szykować się na kolejne, emocjonujące tygodnie.
 
 
1. Na Playstation 4 i Playstation Vita zmierza nowa odsłona Senran Kagura o podtytule Estival Versus. W grze pojawią się 4 nowe postacie. Trzy z nich to tajemnicze siostry - Renka, Hanabi oraz Kafuru. Czwartą postacią jest wiekowa kobieta o imieniu Sayuri. W grze znajdzie się Pair Battle System (znany z SK: Deep Crimson). Rozgrywka online została potwierdzona na PS4. Premiera 26 marca 2015 w Japonii.
 
 
2. Marka Senran Kagura rozwija się nad wyraz prężnie - my czekamy na dwie gry na Vitę i jedną na 3DSa, Marvelous zapowiedziało kolejną na PS4 (wspominany wyżej Estival Versus), a same dziewczyny zawitały także w Drawgirls od koreańskiego studia Toast. Zabawa polega na znanym choćby ze smartfonów zaznaczaniu czworokątów, aby odkrywać coraz większe połacie kryjącego się za kurtyną ciał-- to znaczy obrazka. Wszystko wzbogacone o fizykę rozbujanych kształtów, power-upy i kręcących się po ekranie wrogów.
Drawgirls dostępne jest na iOS i Androida.
 

Ź1 

 
3. Na stronie Square-Enix od 1 października zamawiać będzie można nowy album muzyczny, zawierający nowe aranżacje starych i lubianych kawałków z gier - jeszcze wtedy - Squaresoftu. W składającym się z ponad 12 remiksów Military Tune The Album maczali palce m.in. HARDFLOOR Mijk van Dijk i The KAH (o ile coś to komuś mówi), a nowe brzmienia zyskają Corridors of Time (Chrono Trigger), Town 01 (Front Mission) czy Fear of the Heavens (Secret of Mana).
 
 
4. Ska Studios, znane z wizualnie groteskowych The Dishwasher: Vampire Smile i Charlie Murder na Xboxa 360, tym razem zaromansuje z Sony. Ich kolejny projekt, Salt and Sanctuary, ma tym razem łączyć w jednym miejscu mechanikę klasycznych, dwuwymiarowych Castlevanii z systemem walki żywcem wyjętym z Dark Souls. Oznacza to, że każdą dostępną w grze broń (broń sieczna i obuchowa, kusze, łuki, magiczne laski, a nawet tarcze) będziemy mogli trzymać w jedno- lub dwuręcznie, a także korzystać z dwóch ich egzemplarzy naraz. Znaczenie będzie miała także waga noszonego przez nas ekwipunku, spowalniającego nasze ruchy, uniki i odnowę staminy. Autorzy chwalą się głębią systemu walki, oddzielnymi movesetami dla każdego zestawu broni oraz najlepiej jak dotąd opracowanymi bossami. 
Salt and Sanctuary nadciąga na PS4 i Vitę, z docelową datą premiery wyznaczoną na 2015 rok. 
 

 

 
5. Kemco - firma masowo produkująca gry jrpg na urządzenia z Androidem oraz iOS dostarcza kolejne dwa tytuły - Illusion of L'Phalcia oraz Crusade Chronicle.
W przypadku pierwszego tytułu istotną częścią rozgrywki ma być zabawa runami tzn. łączenie ich, a tym samym tworzenie coraz potężniejszych egzemplarzy (mają one działać podobnie do magicite znanych z Final Fantasy VI).
Natomiast w Crusade Chronicle każda postać będzie w stanie przywoływać potwory pomagające w walce. W grze znajdzie się prostszy interface, nadający rozgrywce większą dynamikę. Możliwe będzie także "szybkie podróżowanie".
Illusion of L'Phalcia można nabyć w promocji za 3.99$ (normalna cena 8.99$)

 

Ź1 Ź2

 
6. Poznaliśmy trzy, nowe postacie, które pojawią się Bravely Second. Są to: "Falcon of the Gale" Yu (najniższy, brązowowłosy na zdjęciu), "Wolf of the Inferno" Jean (niebieskie włosy) oraz "Bison of Solidity" Nikolai (włosy uformowane na rogi). Jedynie Yu został potwierdzony jako postać grywalna. Premiera gry w Japonii pod koniec roku, zimą. 
 
 

7. Podczas odbywającego się w dniach 29.08 - 01.09 w Seattle zjazdu PAX Prime redakcja Siliconery nawiązała kontakt z Hajime Taibatą - twórcą wzbudzającego wiele emocji Final Fantasy Type-0 oraz osobą odpowiedzialną za jej port HD na konsole nowej generacji. Dwa wynikłe z tego wywiady zawierają wiele ważnych z punktu widzenia gracza informacji oraz rzucają nowe światło na parę zapalnych kwestii, więc w  trosce o czytelność postawiłem na punktowanie poszczególnych wątków.

 

@ Pierwsze pytanie dotyczyło oczywiście kontrowersyjnej decyzji o wyborze platform docelowych (PS4/XO, oryginał wyszedł w Japonii na PSP). Tabata wybrał konsole 8. generacji z dwóch powodów - pierwszym jest ich spory zapas mocy, którą miałby nadzieję wykorzystać. Drugim są jego osobiste preferencje - prowadząc prace także nad Final Fantasy XV miał okazję bliżej poznać architekturę tych sprzętów. Nie oznacza to jednak, że ewenTabata weźmie pod uwagę past-geny, o ile będą w stanie wygenerować podobny efekt co current-geny.
 
@ Innym poruszonym tematem były ramy Fabula Nova Crystalis oraz zakorzenienie Type-0 w ich mitologii. Zaczynając prace nad projektem każdy członek studia dodawał do tej mitologii własne pomysły, Tabata - miłośnik amerykańskiej wojny domowej - uparcie trzymał się jednak pomysłu zobrazowania konfliktu między dwoma mocarstwami i jednostki rzuconej w sam środek takiego chaotycznego świata. Obecny w fabule wątek przełamywania nieskończonego cyklu został więc na siłę dopisany przez scenarzystów, którzy starali się zaadoptować wizję twórcy do mitologii FNC. On sam, choć nie lubi tego typu konceptów, broni jednak takiego połączenia tłumacząc, że Type-0 ma w sobie sporo azjatyckich naleciałości. 
 
@ Zahaczono także o wątek doboru głównych bohaterów historii w postaci kadetów szkoły oficerskiej zamiast dorosłych, wyszkolonych żołnierzy. Tabata wzorował się tutaj na pewnej japońskiej sztuce teatralnej, w której również pokazano wojnę oczami młodych ludzi. Chciał on pokazać dysonans w postrzeganiu ogarniętego konfliktem świata przez nieprzygotowaną do niego młodzież, która w ogniu walki musi przezwyciężać swoje niezrozumienie i podejmować szybkie decyzje. Bohaterowie nie są żadnymi superherosami, a zwyczajnymi uczniami, co według Shibaty nawet w Japonii jest bardzo unikalnym podejściem.
 
@ Wracając do platform docelowych, zapytano Tabatę o funkcje, jakie chciał wprowadzić przy okazji wersji HD na nowe konsole. Jeśli wierzyć jego słowom, priorytetem jest dla niego zbalansowanie systemu walki oraz wprowadzenie podziału na stopnie trudności - ze względu na szybkie, zręcznościowe sekwencje i niewybaczającą błędów mechanikę wiele osób nie było w stanie ukończyć Type-0. Takim graczom chce on dać drugą szansę na zapoznanie się z zakończeniem historii, która jest według niego bardzo naładowana emocjonalnie.
 
@ Na koniec łyżka dziegciu dla ludzi nastawiających się na multiplayer. O ile obecne w PSPkowym oryginale zdobywanie doświadczenia w trybie uśpienia ekipa developerska postara się w jakiś sposób zastąpić, takie rozwiązanie nie wejdzie w grę w temacie trybu Ad Hoc.Nie wiadomo było, w jaki sposób przetransformować lokalny tryb online dla bywalców jednego pokoju w tryb sieciowy, dlatego podjęto decyzję o kompletnym wycięciu modułu wieloosobowego i dostarczeniu gry na rynek we wcześniejszym terminie. Nie wątpię, że takie rozwiązanie znajdzie wielu krytyków - na grę czekamy już ponad 3 lata, a teraz zostanie ona jeszcze pocięta celem szybszej premiery?...
 
Final Fantasy Type-0 zmierza na PS4 i Xboxa One. Przybliżona data premiery nie jest jeszcze znana.
 
 
8. W zeszły weekend na jednym streamie dotyczącym nadchodzącego Final Fantasy Explorers spotkali się Atsushi Hajimoto (kierownik) i Takahiro Abe (zarządca projektu), aby zaprezentować nam kolejną porcję gameplayu z tego "łowieckiego" tytułu. Poniżej nieco wyłapanych z prezentacji spostrzeżeń:
 
- zdrowie naszej postaci ma ulegać szybkiej regeneracji poza walką (brat motywu bitewnego w tle);
 
- obok skupiającej uwagę wrogów na naszym tanku umiejętności Provoke dostępny będzie także zapożyczony od Gladiatorów z Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Flash, nakładający dodatkowo status Blind;
 
- w grze dostępne będą dwie opcje zapisu stanu gry - save'y manualne oraz auto-save;
 
- kryształ pośrodku naszej bazy wypadowej pozwoli nam na wykupowanie umiejętności za zdobyte po questach CP. Nie będziemy w stanie nabywać wszystkiego jak leci, a uzbieranie na każdego skilla ma zająć nieco czasu;
 
- w przypadku umiejętności międzyklasowych nie będzie możliwe wyuczenie się wszystkich właściwości innej klasy, ale przyswoimy sobie te, które miałyby sens z punktu widzenia danej profesji. I tak Dark Knighta wyuczymy czarnej magii, a White Mage poza czarami leczącymi będzie w stanie rzucać także te ofensywne;
 
- questy maja być tak skonstruowane, aby ich ukończenie zajmowało średnio ok. 20 minut. Na pewno będzie to miła odmiana po znanych z Monster Huntera 50-minutowych maratonów;
 
- odnośnie Monster Huntera - również i tutaj  potworom będziemy w stanie łamać i odcinać różne części ciała, aby pozyskiwać z nich surowce konieczne do tworzenia nowego ekwipunku;
 
- poza będącym bardziej czymś w rodzaju buffa trybem Trance, każda profesja będzie w stanie przemieniać się podczas walki w Legendarną Postać - w przypadku Rangera będzie to wymiatający łukiem Cloud;
 
- w sam Trance wejdziemy po zapełnieniu widocznego w prawym górnym rogu zielonego paska. Napełniać się on będzie wraz z pokonanymi wrogami;
 
Final Fantasy Explorers zadebiutuje na japońskich 3DSach 18 grudnia.
 

 

Ź1

 
9. Na SCEJA Press Conference 2014 zapowiedziana została m.in. Disgaea 5, ale to wiecie już od Zaxa przy okazji konkretnego newsa. My przynosimy wam z kolei więcej informacji odnośnie założeń tej odsłony serii. Osią fabularną ma być motyw zemsty na demonicznym imperatorze o imieniu Void Dark, siejącemu spustoszenie w zaświatach. Aby mu się przeciwstawić, Overlordzi z poszkodowanych wymiarów zawiązują między sobą sojusz. Jednym z nich, będącym przy okazji głównym bohaterem, będzie młodzian imieniem Kilia, który zdaje się mieć z Void Darkiem najbardziej na pieńku (Dark, wiesz coś o tym? [to pewnie mój zły brat bliźniak - dop. Dark]). Kolejnym Overlordem, tym razem z wymiaru Gorgeous Netherworld, jest Seraphine - dystyngowana panienka z wyższej klasy społecznej. Przedstawione trio zamyka Usalia z Rabbit Rabbit World - jej przypadłością są nagłe ataki agresji, które musi zaspokajać gorącym curry. W grze na pewno znajdzie się nowa mechanika walki i rozwoju postaci (w tym m.in. status Revenge), o których to dowiemy się więcej w późniejszym terminie. Magazyn Game Jouhou cytuje także prezesa NIS, Soheia Niikawę, który chwalił się, że PS4 będzie w stanie wyświetlić na ekranie ponad 100 jednostek w wysokiej rozdzielczości naraz (limitem PS3 było 10 postaci w hi-resie).
Disgaea 5 zapowiedziana została na PlayStation 4.
 

 

 

 
 
 
 
 
10. Koei Tecmo Games wydało w 2007 roku Bladestorm: The Hundred Years' War - spin-off serii Dynasty Warriors, osadzony tym razem na europejskich polach bitwy, na których przejmowaliśmy stery nad takimi historycznymi postaciami, jak Joanna d'Arc czy John Talbot. Teraz w studiu trwają prace nad jego rozszerzeniem. Bladestorm: The Hundred Years' War & Nightmare doda do gry tytułowy scenariusz Nightmare, w którym nie tylko zmierzymy się z fantastycznymi stworami pokroju goblinów, cyklopów czy smoków, ale także będziemy w stanie przyłączyć je do naszych wojsk. Wersja Nightmare doczeka się także poprawionej oprawy graficznej, sieciowego multiplayera oraz rozszerzonego kreatora postaci.
Bladestorm: The Hundred Years' War & Nightmare ma się pojawić jeszcze w tym roku na PS3, PS4 i Xboxa One.
 
 

 

Ź1 Ź2

 
11. Gry na motywach podróży w czasie to zwykle ciekawe doświadczenie (że wspomnę o nieśmiertelnym Chrono Trigger/Cross czy Radiant Symphonia na czele), a jeżeli pozwala jeszcze na wgląd w rozwój gatunku na przestrzeni lat - tym bardziej zyskuje na atrakcyjności. Na takie coś pozwolić graczom ma Evoland 2: A Slight Case of Timespace Continuum Disorder, który rozpoczniemy, zerkając z góry na wielkie piksele, by na przestrzeni gry przejść przez sprite'y postaci do w pełni wymodelowanego otoczenia 3D. A to wszystko w znacznie większym niż w pierwszym Evoland świecie gry, do tego wypełnionym ciągłymi zmianami przynależności gatunkowej, że wspomnieć warto o taktycznym erpegu, platformówce czy latanej strzelaninie a'la 1942. Ale Evoland 2 nie samym misz-maszem rozgrywki, humorem i odniesieniami do subkultury graczy stoi - według twórców z Shiro Games czeka nas całkiem złożony scenariusz oparty o skutki podróży w czasie, mnóstwo wyraźnie nakreślonych postaci oraz styl gry wynikający z naszych wyborów.
Rozwój Evoland 2: A Slight Case of Timespace Continuum Disorder można śledzić na [stronie gry].
 
 
 
12. Głównym założeniem fabularnym Digimon Story: Cyber Sleuth jest prywatne śledztwo mające na celu ustalenie, dlaczego świat rzeczywisty i cyfrowy (Digital World) zaczynają na siebie nachodzić. Jak się jednak okazuje, nie będzie to jedyna zagwozdka, którą będziemy zmuszeni rozwikłać. Serwis 4Gamer opisuje rzadką, tajemniczą chorobę nazywaną Eden Syndrome, na którą zapadają tylko osoby spędzające zbyt dużo czasu w Cyberspace Eden (taki tamtejszy, wirtualny internet - beware!). Zespół ten powiązany jest podobno z nielegalnymi modyfikacjami Digivice'ów użytkowników (taki tamtejszy smartfon-przeglądarka) i wynikłym z tego bombardowaniem nerwu czaszkowego nadmiarem danych. Mówi się jeszcze o niebezpiecznym zjawisku zwanym "Brain Jack", o którym jednak nie wiadomo zbyt wiele. Celem uniknięcia publicznej paniki, osoby dotknięte Eden Syndrome przenoszone są do oddzielnej placówki szpitalnej, w której to główny bohater napotyka Yuko Kamishiro. Jeden z jej bliskich stał się ofiarą choroby, prosi więc ona MCka/MCtkę o rozpoczęcie śledztwa w tym kierunku.
  Rozgrywka w grze będzie z kolei polegać na "podpinaniu się" pod lokalne serwery, aby wraz z drużyną swoich Digimonów wydobywać potrzebne dane. Dzięki zdolności Connect Jump głównego bohatera możliwe będzie także buszowanie po globalnej sieci, w której będziemy łamać zabezpieczenia przy pomocy Hacking Skills oraz usuwać zagrożenia w rodzaju wirusów. To wszystko tak rozkosznie pachnie Advance'ową serią Megaman Battle Network, że nie nadążam wycierać ślinki z klawiatury :)
Digimon Story: Cyber Sleuth zadebiutuje na Vicie w roku 2015.
 
 
 
 
eRPeGowa Piguła
 
1. Zmierzający na PS4 Bloodborne od From Software i Japan Studio zadebiutuje na rynku 5 lutego; pierwszy nakład, tradycyjnie dla ostatnich gier firmy, zawierać będzie w komplecie limitowany artbook i płytę ze ścieżką dźwiękową.
 
2. Namco Bandai potwierdziło, że poza planowanymi na PS4 Dragon Ball Xenoverse i One Piece: Pirate Warriors, na stacjonarkę Japończyków zmierza także nowa gra osadzona w uniwersum Gundama.
 
3. Prezes Falcom, Toshihiro Kondo, zapowiedział nową odsłonę serii Ys dla PlayStation 4. Ma ona rozgrywać się przed wydarzeniami z Ys Seven (pomiędzy piątą a szóstą odsłoną), a jej tematem przewodnim ma być ocean. Więcej mamy dowiedzieć się na Tokyo Game Show 2014.
 
4. Fairy Fencer F wyląduje u nas dopiero pod koniec miesiąca, a Compile Heart na wspomnianej wcześniej SCEJA Press Conference 2014 zapowiedziało już sequel; kolejna część serii o podtytule Advent Dark Force zmierzać ma na PlayStation 4.
 
5. Po wyświetlonym na konferencji SCEJA zwiastunie Persony 5 głos na oficjalnym blogu zabrał Katsura Hashino - główny kierownik projektu. Podziękował on graczom za wsparcie i jednocześnie przepraszał, że ekipa była w stanie pokazać tak niewiele. Jednocześnie potwierdził, że nad character designem ponownie czuwać będzie Shigenori Soejima, a nad ścieżką dźwiękową - nieoceniony Shoji Meguro. Ech, gdyby tyle taktu miał także Yoshida przy okazji ciągłych opóźnień FFXV...
 
6. PoPoLoCrois - seria anime popularna w czasach świetności PSOne i PS2 - doczeka się crossovera z... Harvest Moon! Trzonem nowego projektu ma być staroszkolna gra JRPG z turowym systemem walki, od których książę Pietro - główny bohater - odpocznie na farmie, sadząc roślinki i zajmując się trzódką.
 
7. W wywiadzie dla magazyny Edge Tetsuya Takahashi, producent pichconego na Wii U Xenoblade Chronicles X, potwierdził wykorzystanie w grze padleta jako urządzenia nawigującego, zawierającego potrzebne dane i jednocześnie będącego bardzo przyjaznym graczom. Nie wspomniał niestety nic o funkcji Off-TV Play, więc pozostaje tylko trzymać kciuki...
 
8. Zmierzające diabli już wiedzą ile czasu na wszystkie konsole Sony Natural Doctrine zaliczyło opóźnienie. Tak, kolejne. Całe szczęście, tym razem mowa tylko o tygodniu, więc naszego średniowiecznego erpega otrzymamy w Europie 3 października. A przynajmniej taką mamy nadzieję.
 
9. Jakby na pocieszenie, serwis Siliconera potwierdził, że wydany w Japonii wyłącznie dla PS4 zestaw misji w goriańskim ulu pojawi się także na Zachodzie - wraz z patchem dodającym łatwiejszy poziom trudności, bardziej rozbudowane tutoriale i opcję przyspieszania tury przeciwnika.
 
10. Według magazynu Famitsu, zmierzające na Vitę Luminous Arc Infinity zawierać ma w sobie wiele, kompletnie od siebie różnych, zakończeń. Pozostaje przyklasnąć trosce o replayability.
 
11. Dekamori Senran Kagura ("nasze" Senran Kagura: Bon Appetit) jest najwyraźniej całkiem popularne w Japonii, gdyż Marvelous planuje wypuścić grę po raz kolejny, tym razem w pudełku. Wersja sklepowa ma trafić na rynek 27 listopada w cenie 4.320 jenów, dostępny będzie także dwupak z Shinovi Versus za 7.020 jenów. Nam pozostaje czekać na podanie przez Xseed dat premier obu tych tytułów na Zachodzie.
 
12. Genious Sorority - developer stojący za dość popierdółkowatą serią Denpa Men - pochwalił się, że ich najnowsza odsłona serii, RPG w systemie f2p Denpa Men Free!, od dnia premiery 23 lipca została pobrana na ponad 500.000 3DSów. To co, tłumaczymy na Zachód, tak jak pozostałe 3 części?
 
13. Pierwsze wydanie Tales of Tiara II: Heir of the Overlord zostanie w Ameryce uzupełnione o Tears to Tiara II Visual Works - 31-stronicowy artbook autorstwa chara designerki serii, Naru Furudery. Próbki grafik możecie obejrzeć [tutaj].
 
14. Z okazji 20-lecia serii Tales of, w Japonii od 9 października wydane zostaną w serii PlayStation 3 the Best (nasza "Platynowa Seria", tylko z żółtymi etykietami) cztery wydane na past-gena Sony odsłony serii: Tales of Vesperia, Tales of Graces f, Tales of Xillia i Tales of Xillia 2. Każda z nich wyceniona jest na 2.800 jenów. Aż szkoda tej Vesperii, prawda?
 
15. Na zjeździe sympatyków strony Penny Arcade PAX redakcja serwisu Siliconera zapytała Yuu Miyake (producenta Dragon Quest X) i Noriyoshiego Tsujimoto (odpowiedzialnego za mobilne wersje gry) o szanse na przeniesienie tytułu na Zachód. Obaj panowie byli wprost ekstatyczni!... po czym zaczęli rozpływać się nad innym postrzeganiem marki przez obcokrajowców, trudnościami logistycznymi i koniecznością rozszerzenia struktury sieciowej. Czyli cytując Shreka: "No, to se poczeka"...
 
16. Mind=0 - inspirowany serią Persona dungeon crawler od Acquire - uderzył w czerwcu tego roku na Vity i przeszedł przez nie prawie że niezauważony. Stąd też pewnie decyzja firmy o przeniesieniu tytułu na komputery osobiste. Aktualnie na Steamie można głosować na M0 w ramach programu [Greenlight],
 
17. Ktoś tu chyba wykrakał... ;) Bandai Namco planowało w następnym numerze Shonen Jumpa (trafiającego do kiosków 13 września) podać do wiadomości datę premiery Tales of Zestiria, ale ubiegła ich oficjalna strona gry - wystawione tam promocyjne koszulki odwoływały się do mającej mieć rzekomo premierę 22 stycznia gry. 
 
18. Dla odmiany trochę liczb. Premierujący niedawno Toukiden Extreme od Koei Tecmo sprzedał się w ciągu pierwszego tygodnia w zaledwie 90.000 egzemplarzy (79.384 kopie na Vitę, 11.026 na PSP). Daje to stosunek 6:1 na korzyść wersji na młodszego handhelda Sony, w porównaniu do podstawki, której połowa sprzedaży stanowiły płytki UMD do PSP. Jak podkreśliła agencja Media Create, Toukiden Extreme osiągnął tylko 50% wyniku oryginalnego Toukidena (188.810 egzemplarzy, 122. 794 na Vitę i 66.016 na PSP). Dwie możliwe przyczyny tej sytuacji to a) bardzo niska popularność PSP względem Vity lub b) kupno wersji na Vitę przez osoby posiadające wcześniej PSP.
 
19. W tej odsłonie "Przeglądu..." najwyraźniej dane nam będzie odpocząć nieco od afiszowanego na potęgę Monster Hunter 4 Ultimate. Oficjalna strona gry została zaktualizowana o podobizny nowych podgatunków potworów, z jakimi graczom nie dane było spotkać się przy okazji podstawki. Wszystkie 7 grafik znajdziecie w naszej galerii.
 
 
Kinoteka
 
1. Gust wypuścił do sieci dwa nowe zwiastuny z Ar noSurge i Ciel no Surge Offline (oba tytuły ukażą się na Vicie). Premiera gier przypada na 2 października w Japonii (brak informacji o możliwym wydaniu na Zachodzie).

 

Ź1

 
2. Przed Wami nowy zwiastun Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire, na którym zobaczycie m.in. fragmenty świata gry, złoczyńców z Team Magma oraz Aqua, eksplorację i wiele, wiele innych rzeczy. Premiera 28 listopada w Europie.

 

Ź1

 
3. Kingdom Hearts HD 2.5 Remix (PS3) doczekał się nowego zwiastuna wersji japońskiej.

 

Ź1

 
4. Do premiery Persony Q: Shadow of the Labyrinth w Europie pozostały jeszcze 3 miesiące. Autorzy przypominają się nowymi zwiastunami przedstawiającymi protagonistów z Person 3 i 4. 

 

Ź1

 
5. Pojawiły się nowe materiały z Tales of the Wolrd: Reve Unitia (3DS). Tym razem ukazujące komiczne scenki pomiędzy postaciami z odrębnych odsłon serii. Premiera w Japonii 23 października.

 

Ź1

 
6. Awakened Fate Ultimatum (PS3) doczekał się zwiastunu tym razem skupiającego się na drugim aniele - Mariel - siostrze Jupiel. Premiera wiosną 2015

 

Ź1

 
7. Na koniec zwiastun Omega Quintet pokazujący wykorzystanie PlayStation 4 Camera, PlayStation Move i oraz Share.

 

Ź1

 
 
eRPeGowa Rozkładówka
 
Muszę przyznać, że mnie zażyliście. Kiedy tydzień temu wstawiałem we wpisie ankietę dotyczącą contentu Rozkładówki, nie spodziewałem się TAKIEGO rozkładu głosów
 
 
z którego jednoznacznie wynikało, na co liczycie najbardziej pod koniec każdego "Przeglądu...". Jako pomysłodawca i "opiekun" kącika nie chciałbym w tym momencie narzucać wam swoich preferencji, dlatego tym razem nie będę ograniczał się ankietą - piszcie śmiało w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć (byle mieściło się w "legalu"!). Ja tymczasem zamknę tę odsłonę Magic Knightem z serii Disgaea i duetem Yagyu/Ikaruga z serii Senran Kagura, wszak oba cykle dostały zapowiedzi nowych gier. Do tego, zgodnie z dewizą "bawiąc - uczy", zachęcę was konceptem jednej z postaci z Digimon Story: Cyber Sleuth do zainteresowania się, kim jest Suzuhito Yasuda i dlaczego krąży o nim internetowy mem "anti-gravity tits".
 
 
 
 
 
Na dzisiaj żegnam wszystkich i zapowiadam, że na przestrzeni kolejnych dwóch tygodni eRPeGowy przegląd tygodnia doczeka się paru zmian. Howgh!
 
 
 
 
 
 
 
 
Oceń bloga:
25

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper